Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min Princess ar just nu hemma pa permission, jag raknar med att hon kommer hem for gott om 3-4 dagar. Hon har jordens diarrhea av den...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en schipperke som nu är 10,5 år gammal. Sedan 2 år bor hon hos mina föräldrar, då separation i samband med hästköp och mina...
Svar
12
· Visningar
5 251
Senast: stjarnfrugt
·
Övr. Hund Det är inte aktuellt i skrivandets stund för mig att skaffa hund igen men någon gång i framtiden tänker jag att det ska ske :-) . Har i...
Svar
17
· Visningar
2 658
Hundavel & Ras Min schäfertik börjar bli till åren och jag har lite funderingar på nästa familjemedlem. Jag vill ha schäferns lynne...
Svar
4
· Visningar
1 903
Övr. Hund Vad säger ni? Hur stort steg är det mellan 2 hundar till 3? För-/nackdelar med det ena eller det andra?
2
Svar
23
· Visningar
1 466
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Hur skulle ni ha gjort? Jag får hem en valp nästa vecka, jag har redan en 10årig tik, två katter och en häst. Allt eftersom kommer...
Svar
9
· Visningar
835
Senast: Freeride
·
Hundhälsa Hej. Jag har en bullmastiff tik på 6 år och för fem dagar sedan så upptäckte jag att hennes lymfkörtlar svullnat upp, dom vid käken var...
Svar
0
· Visningar
6 822
Senast: Wirro12
·
Övr. Hund Ja hur har ni tänkt när ni har valt namnen på era hundar? Kör ni på kennelnamnen eller har ni egna namn?
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 929
Senast: MattiZ
·
Övr. Hund Efter helgens tävlings flopp har jag än en gång insett vad jag och min hund behöver lägga ned krut på. Kontakt och fokus. Så till den...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag vill gärna ha tips och rekommendationer för vilken typ av sele till valp jag ska välja. Är även öppen för diskussioner ang. sele vs...
Svar
9
· Visningar
3 145
Senast: bollen__
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort. Valpen har klåda sen 6 veckor tillbaka (han är 17v idag). Först trodde vi att det var foderallergi...
Svar
14
· Visningar
1 670
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Tänkte höra om några Bukare har lite tips till mig. Jag har en stor hund (ambull/dogo) kastrerad hane på tre år, min pojkvän har en...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Dom flesta av er känner till min Ailu. Min 50kgs heffa av rasen Amerikansk Akita. Min stora frågeställning är; Att kastrera eller inte...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 416
Senast: Akitajenny
·
Övr. Hund Och vi ska åka på lördag, men det finns inga biluthyrare som accepterar hund i bilen! Jo, Hertz, om vi betalar 9000 kr - är det så dyrt...
2
Svar
28
· Visningar
4 801
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Har två hundar, en russkiy toy och schäfer, båda tikar, har varit sugen länge på att skaffa en hanhund, vet ej om det blir valp eller...
Svar
0
· Visningar
586
Hundavel & Ras Hur mycket betyder hundens utseende för dig?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 551
Senast: mandaaa_
·
Hundhälsa Nu börjar jag bli orolig (överbeskyddande jag vet) men Seke har inte ätit på hela dagen. Han äter alltid allting och kastar sig över...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Undrar över om någon här har hund som fått den diagnosen? Som har lite mer info om detta. Har googlat, men tycker att det inte går att...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Min hund blev inlagd på djursjukhuset i morse efter att under en lång tid kämpat med anemi som veterinärerna inte hittar orsaken till...
Svar
4
· Visningar
1 737
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hur har ni lärt in det utan att tappa farten eller ställa till osäkerhet vid inkallning med ställande?
Svar
4
· Visningar
1 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka