Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej jag ska köpa min första egna hund och har fått upp ögonen för två, för mig, okända raser. Min allra första tanke och dröm var den...
2
Svar
22
· Visningar
2 124
Senast: vallhund
·
Hundhälsa För att göra en mycket lång historia kort(are) har jag och min sambo för tre år sedan tagit på oss en omplaceringshund som då var dryga...
Svar
5
· Visningar
1 559
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Citerar från Facebook "STULEN VALP MALMÖ 16 juli 2014! Nellie 10 veckor, Mops, STULEN ca kl 20.15 den 16 juli 2014 från Lönngatan nära...
Svar
0
· Visningar
1 052
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Nu är det verkligen dags att köpa bilbur. Vad har ni för märke, bra/dåligt? Jag funderar på att köpa denna: *Länk raderad av moderatorn*...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 391
Senast: Luff
·
Övr. Hund Finns en schäfertik i mitt område, ja den bor till och med i huset jämte mig och vi stöter då på varandra jämt känns det som. Min hund...
Svar
13
· Visningar
2 096
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Knölen på min tiks armbåge är med största sannolikhet malign. Hon fick för 2-3 år sedan en knöl på armbågen. Veterinären bedömde att det...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: domesticus
·
Hundhälsa Jag har en bekant som har det väldigt jobbigt med sin hund. De känner nu att de inte orkar längre och jag vill gärna kunna råda och...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 046
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Igår har det rensats upp en sprucken menisk och tagits bort plattan efter korsbandsoperationen på Fiffi. Natten innan ville hon inte...
Svar
9
· Visningar
9 875
Senast: Luff
·
Hundträning Jag behöver lite inspiration om vad jag och Alice kan jobba med! Vi har varit hemskt stillasittande sen vi flyttade ner till Skåne. Men...
Svar
4
· Visningar
741
Hundavel & Ras En avelshane befinner sig på utställning, i buren brevid ligger hans valpar (om det nu spelar nån roll). På grund av den mänskliga...
Svar
5
· Visningar
1 230
Hundhälsa Jag blir galen! Letar och letar på SKKs hemsida efter regler kring giltig vaccination för tävling men hittar verkligen ingenting! Jag...
Svar
10
· Visningar
1 729
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hejsan, ska köpa hund och är inne på isländsk fårhund och norsk buhund men förstår inte riktigt vad skillnaden (förutom utseendet) är...
Svar
10
· Visningar
3 375
·
Övr. Hund Ska beställa en ny spårlina. Främst till bruksspår men även lite vilt. Vad har ni för längd på era? 10 m har jag för mig är det minsta...
Svar
15
· Visningar
6 963
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Dålig rubrik men visste inte vad jag skulle sätta där haha. Jag undrar helt enkelt om ni låter er lilla hund hälsa på en stor hund...
Svar
17
· Visningar
1 798
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Hej! Anledningen att jag skriver är för att jag undrar om någon kan ha en aning varför min valp på ungefär 4 månader plötsligt har...
Svar
8
· Visningar
16 940
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Da jag fatt flera privata forfragningar hur saret utvecklar dig tankte jag att det kanske kunde vara interessant for manga har att se...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag jobbar i en butikskedja som säljer hund och hästutrustning, kunder är varmt välkomna in med sina hundar men vi som personal får...
Svar
12
· Visningar
4 276
·
Övr. Hund Vad är det för ras på den? Den är ju ofantligt söt! :love: En akita var det visst :p
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Kibani
·
Hundhälsa .. på tik efter kastration. Så många som 20% drabbas, har jag läst nånstans. Vad beror det på? Har det med hormonförändringen att göra...
Svar
2
· Visningar
606
Övr. Hund Jag har för första gången i mitt liv börjat fundera på försvarsspray och vill veta om någon provat - efter igår är jag rätt skakis...
Svar
12
· Visningar
1 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka