Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur normalt är detta? När jag klämmer på tikens spenar kommer det vätska ur, genomskinlig och tunn, precis som vatten. Det luktar inte...
Svar
4
· Visningar
9 138
Senast: Filbunke
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av dessa? Innehåller 95 % kött. Behöver ej förvaras i kyl/frys som oöppnad förpackning. Känns ju smidiga att ta...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Det är dags för min gamla fina bästa Nikita att få somna in... Men jag vet inte hur jag ska göra med mina andra hundar, har ni låtit...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Har börjat funderat på vittringsapporteringen, hur lär man in det? Vad bör man tänka på, vad vill man ha och vad vill man inte ha? Hur...
Svar
15
· Visningar
3 520
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag börjar lite smått fundera på en till hund, men jag har ingen aning om vad jag vill ha! Jag var innan insnöad på storpudel, men jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 440
Senast: Emor
·
Övr. Hund Ringde vet. ang 1-årssprutan. Blir 1 år om några dagar. Han tyckte vi skulle vänta, ta sprutan 1 år efter, alltså efter förra...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: dpmatte
·
  • Låst
Hundträning Efter snabb förfrågan tar jag mig friheten att skapa en sammanslagen tråd för ALLA lydnadsklasser, där man kan följa allas träning och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
169 589
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag behöver ett bollplank, hoppas någon vill ställa upp :) Jag har en lite bökig situation med en 4 mån valp och en 10 mån slyngel ...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Lite snabbt och lätt tänkte jag shoppa ny uppsättning ledband. Och det enda som finns inne på de relativt välsorterade butiker jag dyker...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 875
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Vi är ALLTID hemma, men denna semestern ska vi iväg ett par dagar till Kolmården. Tror ni inte att vår tik som inte löpt på 9 månader...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag letar desperat efter bra skor. Jag skulle önska ett par som är sköna att gå i på långpromenader i ett par timmar, även om det skulle...
Svar
14
· Visningar
1 001
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Kompisens hund har precis konstaterats ha rävskabb! Mina två hundar har inte träffat honom överdrivet mycket, två gånger under de...
Svar
3
· Visningar
651
Övr. Hund Jag ska förmodligen hjälpa en vän i nöd med att ta hand om hennes hund/hundar på obestämd framtid. Det kan handla om ett par månader...
Svar
8
· Visningar
2 293
Senast: ASKAPLASKA
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vad tror ni om den korsningen? Vet att det finns många duktiga hundmänniskor här så tänkte jag kan fråga då jag inte har erfarenhet...
2 3
Svar
43
· Visningar
16 806
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Jag har sån enorm ångest inför morgondagens veterinärbesök. Min herre är en gamling på 11 år. Han är väldigt pigg och kry för sin ålder...
Svar
9
· Visningar
5 715
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Har läst en del trådar om schäferhunden, och förstått att det finns olika linjer med krävande/ mindre krävande hundar samt olika...
Svar
3
· Visningar
1 920
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hunden är sex år gammal och har aldrig haft minsta magproblem förutom att han är opererad för magomvridning i feb-13, och att han (redan...
2
Svar
24
· Visningar
11 800
Övr. Hund Gör en lång historia kort. Jag har en blandras hund Golden/Lapphund 10 månader gammal. Hunden är snäll mot allt och alla, älskar ALLA...
2
Svar
25
· Visningar
5 303
Övr. Hund När man läser om bältessele till hund står det oftast att hunden bör sitta i baksätet. Finns det någon annan anledning till det än...
Svar
2
· Visningar
3 685
Senast: Migo
·
Övr. Hund På söndag är bilen packad och vi beger oss norröver för semester. I bilen åker vi, ett par strax under 30 med hund. Tar tacksamt emot...
Svar
18
· Visningar
1 999
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka