Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Finns det torrfodersorter som är lite mer porösa och inte så hårdpressade?
Svar
5
· Visningar
688
Senast: nilie
·
Övr. Hund Jag ska börja plugga till veterinär i Budapest till hösten. Självklart tar jag med mig mitt hjärta! Men det är ju mycket som måste lösas...
2
Svar
20
· Visningar
3 487
Senast: Ponylove
·
Övr. Hund Igår på promenaden med hunden mitt i skogen på en trång stig fick jag ett möte av en kvinna med en Springer Spaniel. När hon ser oss...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 138
Senast: Duplo
·
Hundavel & Ras Har funderat över vilken hundras det ska bli för min del i ca två år och trodde jag hade koll på de raser som skulle kunna passa mig...
Svar
19
· Visningar
3 632
Övr. Hund Plockade upp en lösspringande hund under tidningsrundan inatt på en ganska stor väg. Har anmält det till polisen. De hade dock inte...
2
Svar
24
· Visningar
2 185
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Hjälp! Min schäfer blev opererad för juvertumörer och de två sista juvrerna togs bort i buken. Hon läkte inget vidare, då hon lyckades...
Svar
3
· Visningar
963
Övr. Hund Som det ser ut nu så är jag väldigt nära att få ett jobb, och även om föräldrarna i dagsläget kan vara hundvakter så kan de inte gå ut...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Asko
·
Hundhälsa Min tant fick ju diagnosen spondylos i ländryggen och artros i höfter och armbågar hos vetten och blev satt på Previcox eftersom hon...
Svar
5
· Visningar
14 059
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag förstår ingenting. Min hund blev väldigt trött för någon månad sedan och hade kraftig blodbrist. Hon fick blodtransfusion direkt...
Svar
2
· Visningar
5 467
Hundhälsa Funkar det? Vi håller på att renovera ett hus och enligt planen ska det bli en spiraltrappa upp till övervåningen vilket gör mig lite...
Svar
4
· Visningar
1 926
Hundhälsa Kan man använda bärnsten som är i ett damhalsband, har ett efter min mamma som jag skulle kunna ta isär och göra till hundarna så kommer...
Svar
13
· Visningar
4 047
Senast: XiwT
·
Hundavel & Ras Är det någon här som kan förklara skillnaden mellan pembroke och cardigan? :) Vilken föredrar ni? :)
Svar
0
· Visningar
546
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa Behöver lite tips och råd! Har köpt sommarstuga utan närliggande grannar, och hunden (JRT) ska såklart vara ute så mycket det bara är...
Svar
10
· Visningar
5 421
Hundavel & Ras Hej! Nu var det alltså min tur för rasval. Jag har ju en mellanpudel nu och han är härlig på sitt sätt men jag vill inte ha en...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 135
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag håller på att starta hundrastning, jag undrar vad som är rimligt att ta betalt för att gå ut med en hund. Någon som har...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Lagom till att Råda fyllt sju och många andra bolag inte längre vill teckna en ny försäkring på henne, bestämmer sig Agria för att höja...
2
Svar
25
· Visningar
2 870
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag har tänkt börja cykla lite med min hund. Och har då tidigare haft henne i nosgrimma och hållt henne i handen. Men har nu tänkt att...
Svar
14
· Visningar
3 240
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Är det någon som har ett bra tips på myggmedel till hunden? Vi är ute och vandrar en hel del runt omkring i uppland på helgerna nu under...
Svar
3
· Visningar
4 826
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Ja nu närmar det sig, är det någon här som ska tävla? Vara funktionär eller bara vara besökare? Vilka ska man hålla lite utkik efter...
2
Svar
35
· Visningar
2 129
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en fråga till er med god foderkunskap. För två veckor sedan hämtade vi hem vår tollarvalp från uppfödaren, hon var då 9...
Svar
7
· Visningar
887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka