Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
då när det verkar ha löst sig, så passar jag som smygläsare i tråden på att ställa en dum fråga Vd är WK för ras som @Migo nämnde? *nyfiken i en strut deluxe*
Jag ska bara meddela att hunden fick ett nytt hem igår och den har lekt som en galning med gårdens andra hundar. Det är nu en riktigt lycklig liten hund!
Tack vara Facebook lyckades jag hitta ett nytt hem till den lille vännen på under 24 timmar.
Hundavel & Ras
Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :)
Jag känner att det börjar bli dags för mig...
Hundavel & Ras
En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
Hästnyheter På grund av flera utbrott av ekvint herpesvirus typ 1 (EHV-1) bland hästar under februari-mars 2021 i utlandet, bedömde SVA under en tid...
Juridik & Ekonomi Det verkar som om dottern är VD på verkstaden men inte att hon är mekanikern som framfört bilen.
Dottern har tydligen en egen bil så det...