Hur skulle ni råda? *hundproblem*

då när det verkar ha löst sig, så passar jag som smygläsare i tråden på att ställa en dum fråga :idea: Vd är WK för ras som @Migo nämnde? *nyfiken i en strut deluxe*

Working kelpie/ australian stock dog. Den ras utöver BC som har grundförutsättningar att bli användbara vallhundar i djurnäringen.

Jag ska bara meddela att hunden fick ett nytt hem igår och den har lekt som en galning med gårdens andra hundar. Det är nu en riktigt lycklig liten hund!

Tack vara Facebook lyckades jag hitta ett nytt hem till den lille vännen på under 24 timmar. <3

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 257
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
23 24 25
Svar
488
· Visningar
33 657
Senast: lizan
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 482
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 619
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar