Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag tänkte cykla till stallet. Det är 6 km enkel väg, ca 1 km asfalt och där kommer hundarna vara i koppel. resten är grusväg och då får...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag har förstått att det finns ett gäng som åker kickbike efter sina hundar här? Jag börjar bli riktigt sugen på att skaffa en sådan...
Svar
12
· Visningar
1 499
Senast: Ioxia
·
Hundhälsa Hej Jag vill berätta att min hund har höjda levervärde sedan 1,5 år nu, vi har fått svaret på levern biopsi. Biopsi visade svullna...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Om man får reda på att en person som har djurförbud har skaffat nya djur, i detta fall katter och hundar, hur och var anmäler man det...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Skogstokig
·
Hundhälsa Jag har nu ännu ett litet dilemma i mitt hundliv... Jag har sedan start varit lite anti-halsband. De används vid finare tillfällen och...
Svar
6
· Visningar
2 241
Hundhälsa Jag har en skendräktig tik här hemma, det är inte första gången hon är skendräktig men det jag funderar över är om det är vanligt att de...
Svar
9
· Visningar
3 971
Senast: igbest
·
Övr. Hund Idag var jag med om en (i mina ögon) lite märklig händelse och blev lite nyfiken på hur vanligt det egentligen är. Vid...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund http://www.boredpanda.com/texts-from-dogs/ :laugh:
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Idag fick jag med mig en fotograf på spårträningen, äntligen! Boss har inte spårat sen i Mars nån gång, så det var lite av ett...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min gamling kom i en liten konflikt idag med en väns hund. Tyvärr blev de båda bitna/rispade, ingen större fara, men bettet på min hund...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag ska snart köpa in viktmanschetter till min "lilla" vovve efter att ha snackat med vår veterinär. Hon sa att sålänge man tog det...
Svar
4
· Visningar
1 972
Övr. Hund Av ren nyfikenhet... Vilken tid går ni ut med hundarna sista gången för kvällen (eller släpper ut om det är så)? Hur länge dröjer det...
2
Svar
37
· Visningar
2 536
Senast: canine
·
Övr. Hund Intressant artikel! http://www.theguardian.com/science/2011/jul/17/dog-training-john-bradshaw-animal-behaviour
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag blir inte klok på detta. Tror det är tredje gången under ilos liv, han är 3år, som han blir halt på samma ben.. Han är tidigare...
Svar
17
· Visningar
1 641
Senast: vix
·
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Emeliee
·
Hundavel & Ras Har 5 dagar gamla valpar, tikens första kull. Idag har hon börjat flytta på en av valparna. Först runt i valplådan sen bäddade hon ner...
Svar
9
· Visningar
6 859
Senast: Laa
·
Övr. Hund Vi hade hittat det perfekta hemmet till våran kille, när vi nu blev tvungna att omplacera. Vi behövde inte annonsera (vilket jag inte...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej nu är det så att våran hund är sjuk han har har en stor bula vid halsen . Vet ej vad det är men den är stor som en tennis boll han...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Japp, på sidan 42 i senaste ”Brukshunden” står det exakt så, skrivet av Peter Forsberg. Vidare kan du läsa att dominansproblem även...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 402
Senast: Is
·
Hundhälsa Min tik har fått en ny idé i vintertid - hon går och slickar i sig grus under promenaderna. Det känns inte ett dugg hälsosamt och jag...
Svar
10
· Visningar
19 294
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka