Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tittat noga på bilderna, menar du dom två pinnarna som inte går ända upp? Längst till vänster. Det är viktigt att buren ska vara säker då han kommer sitta i den under träningar/tävlingar och under kalla vinterdagar kommer han även ha täcke på sig.
Även jag har Mim, en dubbel XXL den nyaste modellen och det finns inget att klaga på. omöjligt att hunden skulle kunna fastna med täcken (han har alltid det på sig vinterhalvåret) och jag förstår inte ens var plåten skulle vara vass??? Och än mindre hur man med handkraft skulle kunna böja den.. det går iafl inte på min bur. Och inte på nån av de jag klämt på heller...
Låter som pulkan är försäljare av ProLine
En gång Mim, alltid Mim. Jag kommer aldrig byta märke på bur iafl. Är så grymt nöjd. Har haft gamla modellen med när jag hade singelbur. Minst lika nöjd med den.
Kan inte tänka mig annat än att du kommer bli grymt nöjd om du köper mim. Och det viktigaste är att den är ordentligt säker.
Den är värd pengarna! Min bil var med om en olycka (gick ej att reparera), defomationszonen i MIM-buren fungerade som den skulle - helt oskadd hund!Nu är det verkligen dags att köpa bilbur. Vad har ni för märke, bra/dåligt?
Jag funderar på att köpa denna:
www.skruvat.se/Hundbur-Enkel-P66608.aspx
Någon dom har en mim bur? Isåfall är den värd nästan 5000 kr?
Varför ska människor kunna skära sig på buren?
Hade det varit min lillhund hade han lätt kunnat göra illa sig eftersom han ibland kastar sig upp innan jag hunnit öppna burdörren.
Frågar du mig ska det inte finnas något vasst någonstans varken på in eller utsida.
För mig är det självklart.
Men du får ju inte ut reservhjulet utan att ta ut buren ändå, oavsett bur.
För att det absolut inte går att ställa buren i mitten eller för att den är jobbig att flytta?
Varningstriangeln och säkringarna är väl är väl OK att ha på annat ställe, men jag gillar inte direkt tanken att ha resevhjul, fälgkors, domkraft, bogserlina, startkablar, mejselset, extralampor och liknade i baksätet...