Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har upptäckt att min valp har ett litet navelbråck, absolut inte stort och tvivlar att det skulle ha någon inverkan på hunden i vardagen...
Svar
15
· Visningar
7 953
Hundhälsa Vilken typ av hundsko har ni använt er av vid smärre skador på klo/tass? Det finns ju engångsskor i gummi och en hel uppsjö av lite mer...
Svar
1
· Visningar
415
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vi har ett litet bekymmer, som stör mer och mer ju fler poletter som trillar ner. Lillan är hård i munnen. Inget superproblem som... 2
Svar
38
· Visningar
4 672
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar hur man bäst börjar löpträna en hund och hur långt/länge en vältränad hund kan tänkas springa? Jag menar i joggtempo men...
Svar
15
· Visningar
2 922
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag ska köpa en hanvalp från en skk ansluten uppfödare. Jag har bra kontakt med denne och eftersom jag väldigt gärna vill ställa ut och...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: MalinM
·
Övr. Hund Idag tog jag och Bentley en promenad i skogen och jag kom osökt att tänka på de ibland hetsiga trådarna här om hundägare och...
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej, jag har en hund som ÄLSKAR att köra drag, men när jag springer så skulle jag vilja ha henne lunkandes i koppel med mig istället. Är...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: a_frida
·
Hundhälsa Ja så var det åter i media denna gång i mitt eget län. Smittsam gatuhund från Rumänien, sjukdomen smittar inte bara bland hundar utan... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 911
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag blev ju oförhappandes med tikvalp för sex veckor sedan och min hanhund är i puberteten. Jag gissar att tiken kommer i löp för första... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 309
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Hej! Har en PRT på 4 år. Jättetrevlig och orädd hund som aldrig varit sjuk i annat än en, nu botad ögoninflammation. Men hon är extremt...
Svar
12
· Visningar
3 352
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Eftersom jag blivit intresserad utav att min hund ska dra mig i olika situationer, på skidor, cykel eller bara på joggingrundan har jag...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag vet att många är skeptiska till blandraser, men kan någon förklara vad det finns för för o nackdelar med blandraser? Tack på... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 060
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Nu smyger mörkret på och ikväll vart det höstens premiärtur för reflexerna. Jag har redan en hel uppsättning av reflexselar...
Svar
14
· Visningar
1 500
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ni med strävhårigaraser - Hur gör man om man vill få igång en rullande päls på sin hund? Jag har en Parson russell som jag gärna skulle...
Svar
2
· Visningar
2 336
Övr. Hund Hej. Vi har en husky blandning på 8 månader som tuggar sönder allt hon kan komma åt när vi inte är hemma. På natten får hon och våran... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 757
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Min fantasi tryter lite så jag behöver lite tips på mental aktivering inomhus på liten yta (bor på 26 kvm). Det jag brukar roa min hund...
Svar
6
· Visningar
1 110
Övr. Hund Hej! Jag har en hund som haft sitt första löp nu i sommar. Första dagen som man såg blod var den 19 juli. Sista dagen som man såg blod... 2
Svar
20
· Visningar
6 432
Senast: Laa
·
Hundhälsa Har varit hos vet med Ladda idag, och hon har förmodligen noskvalster. Interceptor är restat, enligt veterinären sedan typ två år, och...
Svar
7
· Visningar
2 549
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja kära vänner och bekanta behöver tips och idéer I somras tog vi oss an en vit hedehund på 1 år (omplacering) Lystrar till namnet...
Svar
10
· Visningar
1 103
Senast: frej
·
Hundhälsa Dafne har stått på 10 mg Prednisolon (1 mg/kg/dag) i sex veckor för misstänkt autoimmun sjukdom (se...
Svar
6
· Visningar
11 322
Senast: pretsco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka