Rimlig ersättning för hundvakt

@TinyWiny Tack för infon!
Vi har inte särskilt mycket värdefulla saker hemma, men det emotionella värdet på dom är så klart högt.
Bäst att kolla med försäkringsbolaget innan då...

@TinyWiny Tack för infon!
Vi har inte särskilt mycket värdefulla saker hemma, men det emotionella värdet på dom är så klart högt.
Bäst att kolla med försäkringsbolaget innan då...

Ja gör det och ett tips är att filma allt ni har där hemma. Då kan ni även om ni inte har kvitton kvar bevisa att ni har haft sakerna. Det gäller ju självklart alla för vem som helst kan ju få inbrott när som helst. Det behöver man ju inte lämna ut sin nyckel till en hundvakt för att riskera. Vi fick inbrott i vårt garage för några år sedan och en hel massa maskiner blev stulna. Tyvärr hade min sambo inga bevis för att han hade haft sakerna så han fick ut runt 3500 kr för saker som var värda runt 150000 kr. Det var verkligen inte roligt :( Hade vi haft filmbevis så hade det ju inte varit några problem att få ut försäkringspengarna.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik En vän ska ta hand om min häst, hund och två kaniner under 8 dagar. Det som ska göras är mockning, fixa foder och kolla så hästen...
2
Svar
20
· Visningar
2 465
Senast: MM
·
Övr. Hund Hej jag tänkte se om det finns någon som kan ge lite input i mitt dilemma. Ser att det finns många trådar om hur man ska göra ang hunden...
Svar
5
· Visningar
2 800
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Jag har en schipperke som är 8 år ung och pigg. Hon kräver inte lika mkt som när hon var ung (timtals motion/aktivitet per dag) utan...
Svar
4
· Visningar
1 248
Övr. Hund Då min hund väldigt hastigt och traumatiskt dog för snart två veckor sedan har mitt liv förändrats något väldigt. Hon var ingen lätt och...
Svar
6
· Visningar
1 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka