Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Måste ge er en liten uppdatering om hur det går med Mulle. Separationsångesten blir bättre och bättre, numera går det att lämna han...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Ni som klipper och trimmar era hundar vad andvänder ni för något? speciellt intressant om ni har en amerikanska cocker! :love: Någon har...
2
Svar
23
· Visningar
3 530
Senast: Hazel
·
J
Övr. Hund Gillar inte riktigt stämpeln som "galen hund" som blandrashundar lätt kan få. Iofs så tror jag att detta har börjat ändra sig, men jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 033
Senast: Kia
·
Övr. Hund Vilka ska dit? Jag ställer på lördag i ring 8, bland 60 andra i rasen! :eek:. Hade tänkt shoppa lite hundgrejer också, som vanligt.
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Flinisen
·
D
Svar
33
· Visningar
2 310
Övr. Hund Nu har jag om min vovve vart på våran första utställning. Han skötte sig exemplariskt!! :) ÅÅhh vad jag är nöjd alltså.. Kolla på...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 715
Senast: marika_
·
B
Övr. Hund Jag vet att det är tjatigt,och att det finns hundra sånna här trådar... Men ni alla är ju så samarta och har mycket erfarenhet av olika...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Raven
·
S
Övr. Hund Hallå Har suttit och surfat runt en massa och blir inte klok på alla olika Mastiff raserna :confused: Verkar ju finnas hur många som...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Raven
·
Övr. Hund nu har jag bestämt mig för att läsa till instruktör. men det finns ju lite olika alternativ, som IMMI, SBK och så några privata som t ex...
2
Svar
36
· Visningar
2 596
Senast: Tippan
·
Övr. Hund planerar närmligen på att skaffa en till hund såsmåningom,när jag funnit rätt kennel som känns helt rätt... rasen ska Självfallet...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 397
Senast: linafina
·
Övr. Hund Funderar lite på hur lång tid det tar att få valpen rumsren, var ju 13 år sen sist :smirk: Hur lång tid har era voffar tagit på sig...
Svar
5
· Visningar
1 405
Senast: nemi_baby
·
Övr. Hund Jaha, nu har jag och Focus hunnit vara hemma några timmar. Åkte i Fredags upp till Örebro för att umgås med vår Jadiza. Fick en smärre...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 249
Senast: fjutten
·
L
Övr. Hund På begäran lite bilder på Kylie som hunnit bli 7 månader :) Trimning på högsta nivå :D Mera trimning Härligt med snö...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund Detta är absolut inte någon utannonsering! http://www.blocket.se/vi/7461412.htm?ca=1_8_s "säljes enligt Sveraks regler" Är...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 430
Senast: Doneloge
·
Övr. Hund Har just fått veta att min familjs hund har varit/är svårt sjuk i Borrelia. Han har nu fått behandling och verkar lite bättre men måste...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund And here we go again, tänker kanske ni. Men ja, alltså, vad är det som är så dåligt med programmet? Okej att dom har hittat ett gäng...
Svar
13
· Visningar
1 452
Senast: Mynta2
·
L
Övr. Hund Min hund dricker inte så mycket vatten.. På tre dagar så har hon inte druckit ur sin vattenskål.. Men hon verkar inte uttorkad. Så hur...
Svar
17
· Visningar
10 425
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Nu kommer min valp om lite mer än en vecka och det är dags att börja införskaffa foder mm. Uppfödaren ger dem f.n. ett valpfoder som hon...
Svar
2
· Visningar
6 612
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hur gör ni för att hålla dom rena nu när de blir vår, och de blir jätte slakigt och smutsigt ute? Eller badar ni dem så fort de blir...
2
Svar
23
· Visningar
2 034
Senast: VN17
·
C
Övr. Hund Är din hund känslig i magen? Skala 1-5. Hur högt bör man prioritera en bra mage i sin avel? Eget svar: Tjorven är inte känslig...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 456
Senast: linafina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar