Hemma ifrån Jadzia-besök

Sv: Hemma ifrån Jadzia-besök

GaurdianAngel skrev:
Ok, nu förstår jag. Det är ett sent 1: april-skämt! :D :D Jadzia i klänning låter väldigt... eh..väldigt...hm..hur ska jag...rhem..tja konstigt helt enkelt. :o :cool:

Är det säkert att det är JADZIA...alltså buke-Jadzia Du träffat? Kan Piru bekräfta detta?

Skräm mig inte nu! :eek: Tänk om jag diskuterade Buke med ICA-Jadzia eller någon annan!

Tur att jag inte tog fram tiaran...hahahaha. Jag har faktiskt en sån någonstans.

GaurdianAngel skrev:
Ok, nu förstår jag. Det är ett sent 1: april-skämt! :D :D Jadzia i klänning låter väldigt... eh..väldigt...hm..hur ska jag...rhem..tja konstigt helt enkelt. :o :cool:

Är det säkert att det är JADZIA...alltså buke-Jadzia Du träffat? Kan Piru bekräfta detta?

Jo då nån gång har Homer man sett homer i kort kort o högaklackat ja så det är bekräftat o sen kommer det ju givetvis en jätte rap också.

Nog är han kär alltid, men inte i mig. Mig brukar han bara mobba och vara elak mot.

ja, ja - vad säger man? all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet! ;)

Vaddå, mobbar han dig för att du gärna lägger spår i högklackat? :eek: Vilken tölp!

Bah, ni vet inte vad ni pratar om. Nu ska jag skicka brevbomb på er höhö

Haha, kan berätta att där Jadiza är uppväxt finns en lååång allè, precis som på slott där prinsessor bor...
Har nog kanske något skolavslutningskort på henne i gullig klänning och korkskruvslockar i håret...:rofl: :rofl:

Huuuu, nu ska du inte komma med sådana hemska hot. Måste nog köpa Helly Hansen ändå för att motverka denna hemskt söta bild som framträder.

Dessutom är inte allén så lång och slottet saknas ju, haha.

Aliide skrev:
Jadzia är verkligen inte den man tror! Hon visade mig en pyttedel av hennes sko- samt väsksamling. Jösses! Nu snackar vi höga skor, flickiga väskor och allmänt feminina kläder. Jag hade först föväntat mig en rysk kulstöterska i HH-tröja med gröna Odalsstövlar. Men när jag fick se henne här på forumet så ändrade jag uppfattning igen; en pojkflicka, som svär och rapar högt. Och som aldrig skulle klä sig i annat än myspysbyxor och slitna Reebokskor. Eller hur.. :angel:

:rofl:
Men... men... men... Jadzia är väl svart och brun och räcker ut tungan? :eek:

Hihi, min bild av Jadzia var också en helt annan innan jag träffade henne för första ggn :D Men nu så blir man inte förvånad längre ;)

Du måste komma o hälsa på oss igen Aliide :bump: speciellt när vi ordnat till allt härhemma.

Haha, bjud inte in vampyren! :devil:

Kommer säkert fler gånger, får följa med dig till stallet någon gång så kan vi gå ifrån hund- till hästsnack! :D

Haha, ja det är väl risk att det kan bli för mycket av bådadera här i huset gissar jag ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka