Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
273
Senast: orion
·
Övr. Hund Nu är våren här! Man kan börja plocka av ytterkläderna från både en själv och hunden vissa stunder mitt på dagen när det är soooligt...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: Minerva
·
G
Övr. Hund Var ute med vovven på långpromenad för några timmar sedan och tänkte inte så mycket på hur klafsigt det är i markerna. När vovven torkat...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund På Fredag eftermiddag kommer min nya lilla valp, ett underverk som världen aldrig skådat tidigare och självklart är han också perfekt...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 893
Senast: glee
·
E
Övr. Hund Vet att det finns en del här inne som har Flh och tänkte att ni kanske kan berätta lite om hur valp-unghundstiden varit! Vilka problem...
Svar
14
· Visningar
6 759
Senast: egwyne
·
V
Övr. Hund Egentligen vill jag väl bara beklaga mig lite.. har hamnat i ett dilemma jag länge fruktat.. Har en hund som jag älskar så otroligt...
Svar
13
· Visningar
1 432
Senast: Rigoletto
·
M
Övr. Hund Det är alltså bara 2 veckor kvar innan vi får hämta hem våran lilla valp.:) Det är min första hund nånsin och jag skulle vara tacksam...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: msjodin
·
Övr. Hund Är det något man avlar på eller är det en valp som blir långhårig i kullen? Jag har aldrig förstått det. Vi funderar på att köpa hund...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: GaurdianAngel
·
N
Övr. Hund Nu när det börjar bli snöfritt ute i skogarna :bump: skulle jag vilja testa på att spåra med min lilltjej. Enda problemet är att jag...
Svar
19
· Visningar
4 110
Senast: Tippan
·
C
Hundträning Jag har en fantastiskt charmig liten strävhårig tax som jag har gått på lydnadsträning med, och nu ska vi så fortsätta med lite mer...
Svar
17
· Visningar
1 628
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Det har avlats fram en pudel som är MINDRE än toypudel! Skulle gärna vilja få tips på en uppfödare till dessa och vad sorten kallas...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Duvan
·
V
Övr. Hund Ja, bukefolket, hur hoppar era hundar? :d Här är mina in action: Tiger...
Svar
15
· Visningar
1 317
Senast: Vimsan
·
S
Övr. Hund äntlihen har jag blivit hundägare:love: :love: till en liten jämt/hedehundvalp 3månader,hon e bara så söt!!:love: :love: men hon...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Nona
·
Övr. Hund Min älskade gammelhund är dålig :cry: Har fått diagnosen "myelopati", schäfervinglighet. I nästan 11 år har jag fått ha honom nära...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: snurran
·
B
Övr. Hund Ja ni såg frågan, stämmer det?? Självklart är det väl individuellt också, men är det något som greyhounden är "känd" för?? Jag...
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: giffan
·
S
Övr. Hund I morgon hämtar vi våran söta Jack Russell valp. Hon är bara för söööt:love:
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Någon här som varit med sin hund (eller katt, kanin, marsvin eller annat husdjur) hos en speciell djurfotograf? Funderar lite över vad...
Svar
11
· Visningar
2 138
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Jag fick lov att klippa tillslut. Vilket jag velat göra i ungefär ett år. Ägaren är sjuk och har legat på sjukhus mycket, Jag hade valt...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Hazel
·
F
Övr. Hund Hej! Jag har en 5årig samojedtik. Denna tik tog i sommras hand om en ca 5v gammal kattunge, hon fick mycket mjölk & diade & tog hand om...
Svar
1
· Visningar
1 115
Senast: Black_Moon
·
Övr. Hund Skulle behöva lite bra tips på olika raser i nämda kategori. :bump: Sambons mamma är ute efter en ny hund och vill ha en som inte...
2
Svar
33
· Visningar
7 149
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar