Ska man börja nedräkningen nu kanske?

Sv: Ska man börja nedräkningen nu kanske?

Bara att säga till vettu! Jag är hemma i princip jämt, och Benji behöver träffa andra hundar också sen ju :)

kärringen får nog stanna hemma men pajasen följer mer än gärna med. lite mer exakt var ligger det? går det bussar?

Mellan Ystad och Simrishamn, i en liten by. Så från Ystad går det bussar ut hit, relativt ofta på vardagar. Bussen stannar typ 200 m ifrån vårt hus, alldeles perfekt.

Men GUD sicken sötnos!!:love: :love:

Gud, nu är ja verkligen valpsjuk!
Och de är 5½ vecka kvar tills min valp kommer, håller ju på att AVLIDA!!!!:o :eek:

Och dina valpbilder gör de inte lättare, är de okej om ja lånar han och botar min extremt sjuka valpsjuka eller?!:angel:

Dunersöt!!:love:

ja men då får vi ta och åka ner en sväng när det börjar bli lite varmare! det var länge sedan jag var på österlen. blir ju nästan som att komma hem :)

Men nu får du sluta lägga ut bilder!! Annars tar jag flyget ner till skåne och rånar honom ;D

Jag skall hålla det i minnet! Hör av mig längre fram!

Åh, jasså. Var kommer du ifrån egentligen då?

Ja, det är bara att höra av dig när vi får det lite varmare här ute :) Då är han lite äldre också, och orkar med lite längre stunder. Är lite roligare då ju!

Gör så!

Jag får fresta med några söta bilder ute i trädgården när gräset börjat växa senare :angel:

Bebben skrev:
Gör så!

Jag får fresta med några söta bilder ute i trädgården när gräset börjat växa senare :angel:

Ja, bara du väntar länge nog! :cool:

Inga mer valpbilder nu, utan du får vänta tills gräset är både högt och grönt och tills Benji är gänglig och ful med för stort huvud till en alldels för lång kropp och ben som störar.

DÅ (men bara då) är jag beredd att titta igen. ;) *håller för ögonen*

Grönt är gräset redan nu ju ;)
Och min vackra valp kommer då aldrig att bli gänglig och ful, vad säger du människa? Du ser väl hur skönheten bara strååålar ut ur hans vackra ögon :love:

Det är tur att kameran inte fångar hans terroristmetoder här. Katterna vallas omkring för fullt (Jag undrar om han inte har BC bakom sig :eek: ), mattorna kampas med, kuddar tuggas på, kläderna fångas i farten av elaka valptänder, skurmoppen får stryk dagligen och veden tuktas den med.
Men han är otroligt söt när han sover! :D

Ett mumsigt ben har han fått välja alldeles själv i djuraffären också.

Jättesöt! :love: Jag tar nog en tur ner till skåne snart :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka