Ska man börja nedräkningen nu kanske?

Sv: Ska man börja nedräkningen nu kanske?

måste bara säga det att sötare får man leta efter! :love:
lycka till nu med allt! :D

MVH /thea

Kan ju säga att min lilla Amstaff hane är likadan, när han inte sover så är det bus exakt hela tiden hehe men det får man stå ut med ett tag....bits han möe din lilla bäbis?

knapplån

Umgicks med min bästa väninna och henns am staf i helgen.
OMG, som en speedad duracell kanin.
Det finns ingen hejd på energin.
Jag är fortfarande trött.
Denna hunden är 2år, men har inte lugnat sig det minsta...

amen guuud!! Han verkar trivas iaf :D hur söt som helst ;D verkar som att katterna har tagit över hans mat :P

Du får väl ta en tripp ut på landet och pussa på underverket när han blivit lite äldre och orkar längre än 1 timme? :D

Ja, bus, bus och bus är det här.. Han leker med allt, och väcker mig kl 05 på morgonen för att leka när han morgonkissat :crazy:

Tur att den biten är över ganska så fort ;)

Den lär väl lugna sig som 10 åring kanske :angel:

Du, vi får försöka att träffas i sommar! Jag är sugen på att se Nova fortfarande, och det är jättebra träning för Benji att få träffa många olika snälla hundar ju.. Och Skåne är inte så stort, så det borde gå att mötas på mitten eller så kanske? :)

Ja, dom är där så fort dom får en chans. Som om dom stackarna aaaaldrig får någon mat annars..

Imorse så åt han bara upp halva portionen innan han ville ut igen, och när vi kom tillbaka var den andra halvan puts väck och skålen renslickad :crazy:

Glömde bort att svara på det också ja.

Ja, Benji är en jävel på att bita i precis ALLT, så vi jobbar på det. För det mesta kan man få honom att bita i leksakerna istället, men ibland får man helt enkelt lugna ner honom för han är så vild och bara ska tugga på allt han ser.

Ja! Det hade varit kul! Absolut kan vi ses på halva vägen! Jag skulle kunna köra nu om det var så :D
Nä, men allvarligt talat, kom med förslag!

Det var det sötaste lilla troll jag sett på länge! :love:

Tur att det är så långt mellan Skåne och Norrland så att han går säker ;)

Vartifrån har du köpt honom?

Ja, vi bor ju i helt skilda delar av Skåne och jag har inte mitt körkort klart än tyvärr. Ska köra upp också (Och klara det ;)) seeen så är jag klar!

Bor ute på Österlen, mellan Ystad och Simrishamn. Om du känner för en heldag när vädret är lite mer stabilt så är du varmt välkommen hem till oss här på landet! Visserligen är inte tomten inhägnad, men åt ena hållet ligger bara åkrar och små grusvägar som man kan hålla till på, ifred från bilar och människor i princip alltid.

Ja, han är bedårande verkligen :love: Har charmat hela djuraffären idag också :D

Jag PM'ar var han kommer ifrån!

Han var verkligen fantastiskt söt. Hojta till om du lessnar på honom :angel: ;) :D

Världens sötaste valp pausade i en sekund så att matte fick en gullig bild! :love:

benji 064.jpg

naaaw :love:

För mitt eget bästa borde jag dock sluta kika i den här tråden, jag blir alldeles för valpsjuk för att det ska vara hälsosamt.

Jag kikar bara ner i knäet för att få behovet stillat nu, eller så tittar jag ut i rummet med leksaker utspridda överallt, kompostgaller för att skydda dyra högtalare och liknande, tuggben liggandes här och där och moppen som står beredd ifall jag inte skulle hinna ut med honom ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka