Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Jag ska ev ha en omplacerings hund på 3 år på prov. Vad ska jag tänka på om jag tar över den? Veterinärbesiktning? Mer?
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Fredag 24/2 hämtar vi vår gullige blandisvalp (fick ta bort vår förra hund -05) Nu är det så att jag har en önskan om att ha 2 hundar...
Svar
15
· Visningar
1 036
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Måste vi ju ha här inne på Hundforumet också....
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: _moa_
·
S
Hundträning Kan nån förklara för mig hur det går till???:confused: Har bara hört att det ska vara en så bra metod men aldrig hört hur den...
Svar
1
· Visningar
1 169
Senast: cathepsin
·
L
Övr. Hund Är det nån som har testat sin stegräknare på hunden? Funkar det tror ni? Jag tror att jag ska testa för skoj skull idag. Ja jag vet...
Svar
14
· Visningar
1 584
Senast: Lillaloppan
·
S
Övr. Hund I aug 2005 tog jag över en jack russel hane som då var 1 år gammal. Han hade inte haft det bra utan blivit slagen och lämnad ensam hemma...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: snusisgirl
·
A
Övr. Hund miin 5 månaders valp har börjat skälla på andra hundar på promenaden, han reser ragg, lyfter upp svansen och skäller som bara den, svår...
Svar
4
· Visningar
943
Y
Övr. Hund Hur gör ni andra hundägare, låter ni era tikar träffa hanhundar vid löp? Hanhundsägare vad säger ni? Som första-tiksägare har man...
Svar
13
· Visningar
7 548
Senast: Mysgrisen
·
L
Övr. Hund Igår när jag var på promenad med mamma och hunden mötte vi en bekant, hon hade en stor schäferhane tidigare som dog av ålder för några...
Svar
5
· Visningar
7 704
Senast: blindabelinda
·
L
Övr. Hund * Ta ut filmrullen från förpackningen och ladda kameran * Ta förpackningen från valpens mun och kasta den i skräphinken * Lyft upp...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: cathepsin
·
L
Övr. Hund * Ingen av dom gillar dammsugaren * Båda tar upp för mycket plats i sängen * Båda känner sig hotade av sitt eget slag * Båda markerar...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Nona
·
L
Övr. Hund Gå in och läs på Kanal5's text-tv sid 109. Tycker det verkar vara många överdrivna reaktioner bland svenska hundägare....
Svar
2
· Visningar
862
·
H
Övr. Hund Finns det nån hundras som tar möss och råttor? Som alltså kan ersätta stallkatten?
2 3 4
Svar
78
· Visningar
15 205
Senast: Darina
·
Övr. Hund Det är såhär att jag bor på en liten gata med återvändsgräng oich endast fyra hus, och öppna trädgårdar utan staket, och grannarna...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund I går på förmiddagen ringde min sambo till mej och sa att min hundvalp skadat sej på något vis. Han hade med henne till jobbet och där...
2
Svar
25
· Visningar
12 998
Senast: Rigoletto
·
R
Övr. Hund Hur kuperar man öronen på hundar? Jag satt och tittade i ett gammalt nr av Hundsport i går och då var det Amstaff som rasspecial, och...
Svar
19
· Visningar
7 170
Senast: escodobe
·
T
Övr. Hund SKK har släppt en ny webtjänst med lite nya roliga saker. Bla. kan man göra testparningar etc. Jag har inte testat att göra det, men...
Svar
19
· Visningar
1 875
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Jag har hört om ett fästingmedel för hundar som man kan köpa och ge dem. Detta ska tydligen göra så att fästingar inte vill sätta sig på...
Svar
6
· Visningar
927
·
Övr. Hund Har ju blivit matte till en liten cockertik för två veckor sedan, och tänkte att jag kan ta upp de frågor jag inte hittat bra svar på i...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: nyponros
·
Svar
0
· Visningar
273
Senast: orion
·