Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Min blivande sambo har sagt i flera år att han ska skaffa hund (dvs. långt innan vi träffades) och det verkar som om det kommer att bli...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Tibra
·
Övr. Hund Blod tinades, rådjursskanken plockades fram och en glad valp for till skogs med husse för att söka rätt på RIKTIGA saker, inte några...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: pippi27
·
Övr. Hund http://www.break.com/movies/dogcollar44.html
2
Svar
21
· Visningar
2 208
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Vad kan det beror pa nar nosen andrar farg? Eller ar det "normalt" att nosen andrar farg helt utan anledning? Har en tik som ar 1,5 ar...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: tuttan
·
Övr. Hund En valp som inte hunnit få sin sista spruta (är väl mot kennelhosta och parvo?), vågar man ta med den till en hopptävling? Där kan det...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Ser det ut här i ödeskogen varje dag under vår, sommar och höst :) Träning av hämt på en liten större grupp med får (hunden är till...
Svar
15
· Visningar
810
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad mer än B-vitamin och kallpressad rapsolja hjälper mot kala fläckar och torr hud?
Svar
18
· Visningar
1 109
Senast: Gnist
·
G
Svar
2
· Visningar
536
Senast: GaurdianAngel
·
P
Övr. Hund :banana: Tänkte att någon kanske vill se hur några av Top Dog deltagarnas hemsidor ser ut. Gå in på www.addearne.dinstudio.se...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Japp, nu är det inte långt kvar innan min lilla Alabama ska komma hem. På torsdag eftermiddag ska jag åka iväg och hämta henne & som jag...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Hund Hade tänkt få skriva av mig lite,min bror dog för nån vecka sen, så jag bestämde mig nu för o sälja mina 2 tikar eftersom jag idags läge...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: Ramona
·
K
Övr. Hund Jag och en kompis har gått på första kurstillfället, MH 1, mest för att det verkade intressant och vi är verkligen öppna för att lära...
Svar
16
· Visningar
1 531
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Började fundera på det idag när jag var ute med lagotton. Vi gick i en inhägnad, som oftast på morgonturen. Träffade två av hennes...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund e det någon här som ha en blandras mellan vit schäfer borde collie och labbe....???? eller något liknande... kan ni inte lägga in...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: zazza girl
·
P
Övr. Hund Vem fick lämna TopDog igår? Kan i princip aldrig se det nu när det går på söndagar :(
Svar
2
· Visningar
729
Senast: pepe_martensson
·
Övr. Hund Hur ofta klipper du klorna på din hund? Hur ofta tycker du att man ska göra det? Hur ofta badar du den? Vad är det för typ av hund...
Svar
8
· Visningar
1 259
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Ja, hur långt åkte nu för att finna eran valp? Skulle ni kunna åka hur långt som helst för en valp? Ja, min valp finns 50 mil ifrån...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 764
Senast: Bison
·
G
Övr. Hund Ja, som frågan lyder. Ska hjälpa en kompis som letar golden, men jag är inte insatt i rasen så lite tips som man kan få, så man slipper...
Svar
17
· Visningar
2 028
Senast: Flinisen
·
T
Övr. Hund Nu har jag liiite bilder på då min voffsing busar ute i snön :love: http://i50.photobucket.com/albums/f318/T3ss/Tiindra.jpg...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: T3ss
·
Övr. Hund Mina föräldrar funderar på att skaffa hund igen. De har tidigare haft en Cavalier, som trots DMVD hade turen att bli strax över 11 år...
Svar
3
· Visningar
1 010

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka