Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ...blev ingen höjdare men heller ingen total flopp ;) För att knappt vara miljötränad (promenerad i närmaste tätort några gånger samt nu...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Jozze
·
H
Övr. Hund Vet ni nån bra sida lr affär där man kan köpa hundbur som man kan ha inomhus? Hur ska man veta hur stor bur hunden behöver? Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 823
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Behöver lite råd angående mina isländska fårhundar, två stycken. När det gäller kommandona sitt, ligg och fot måste man alltid ge...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: Líf
·
S
Övr. Hund öronmärkning el chipm??
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Jag har ju ett annat intresse vid sidan om och det är reptiler. Så nu på våren faller det sig fullt naturligt att jag är ute i skog och...
2
Svar
22
· Visningar
2 078
E
Övr. Hund Hej, min goldenkille har blivit helt annorlunda, jag vet inte vad jag ska göra ??? :confused: (han är 3 år, inte kastrerad) Han ser...
Svar
11
· Visningar
936
Senast: Elja_isis
·
Övr. Hund Focus har under några dagar fått mer och mer grön nyans i sin skit. I början så var hans avföring iaf fast men idag blev det...
Svar
3
· Visningar
7 521
Senast: Sablar22
·
M
Övr. Hund Jag är sugen på att röntga min tik men hur vanligt är det egentligen att man gör det på blandraser? Detta handlar alltså om höfter i...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Flinisen
·
S
Övr. Hund Vad har ni (uppfödare) för avmaskningsprogram (hur ofta, med vad m.m.) till era valpar?
Svar
2
· Visningar
2 490
Senast: pimy
·
R
Övr. Hund Jag har en hanhund(pudel) på tre år. Han äter jord varje morgon innan han kan göra sina behov, det är det första han gör när vi kommer...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Rusweq
·
G
Övr. Hund Finns det en sån klubb för hundar? Om inte så har min hund precis startat en! Den senaste tiden (sen snön smälte) ska hon bara lukta på...
Svar
14
· Visningar
1 038
Senast: Gisburne
·
O
Övr. Hund Jag har nu bestämt mig för att köpa hund och börjat kika runt bland olika uppfödare. Har ej hittat det jag söker i Sverige, men...
Svar
7
· Visningar
4 214
Senast: Pocahontas
·
C
Övr. Hund Någon som har lite erfarenhet av viltspår träning? Har haft planer på att vara med när den lokala tax-klubben håller introduktionskurs...
Svar
13
· Visningar
1 163
Senast: karlsson
·
G
Övr. Hund Idag började första löpet, äntligen! Jag undrade just varför hon var så okoncentrerad och tjurig i morse, men nu förstår jag bättre...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Gisburne
·
D
Övr. Hund Detta kommer att bli lite konstigt, men.. jag har allvarliga funderingar på att starta ett hund dagis, det är bara det att innan...
Svar
6
· Visningar
1 103
Övr. Hund Nu är det inte långt kvar tills man får hem sin ögonsten Diva.. Skall ner till Kalmar och hämta henne den 22 April. Är det någon mer...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 987
Senast: nemi_baby
·
S
Övr. Hund Jag och killen har funderat på att köpa oss en egen hund nu i sommar när vi flyttar till eget och vi har läst på massor om många olika...
Svar
16
· Visningar
2 015
Senast: Sentenced
·
B
Övr. Hund Ja ibland är det inte lätt... Min yngsta har både allergi och starr... Starren är det som oroar mig mest... Hon har redan blivit helt...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Bee Sweet´s
·
L
Övr. Hund Någon som kan det här med hundar...är inne på att köpa en dalmantinvalp...någon som vet hur dom är? har hört att det är en bra...
Svar
11
· Visningar
2 743
Senast: Nebraska
·
B
Övr. Hund jag har 3 dobermann vovvar en hane och två tikar varav en brun och en kuperad. har ni några fina kort på era så visa mig gärna, är extra...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 859
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar