I
Isis
Sv: dobermann ägare...
Ovanstående var inte bara till Raven...
Ovanstående var inte bara till Raven...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Basilika skrev:*lånar*
Tyvärr går ju trenden mot fler och fler kuperade dobbisar och jag tycker det är synd. Snart börjar man väl kapa kroppsdelar även på andra raser
escodobe skrev:Uhm det där stämmer ändå inte.
1, FLER och FLER länder inför kuperingsförbud,i vissa länder är det även förbudet att tävla med hundar som är kuprade - även om de är kuperade i länder där det är tillåtet.
2. Doberman är absolut inte den enda rasen som kuperas.
escodobe skrev:Sen finns det ju faktiskt raser som natruligt är födda med stubbsvans, Det förekomemr enstaka fall av medfödd stubbsvans hos rottis. Har dock aldrig hört talas om det på doberman,
Basilika skrev:*lånar*
Jag fattar inte hur man kan tycka att en hund som ser ut som en snygg hund med sina genitalier bortkapade. Men ni kanske är laborerar med era egna kroppar också, vad vet jag :smirk:
Men ni har er åsikt och jag har min. Tyvärr går ju trenden mot fler och fler kuperade dobbisar och jag tycker det är synd. Snart börjar man väl kapa kroppsdelar även på andra raser
escodobe skrev:intressant, det är faktiskt den första dobbis jag sett med medfödd stubb.
Däremot har jag sett ett par med kroksvans.
Det verkar förekomma ngt fler rottisr med stubbsvans, de verkar däremot mer sällan ha kroksvans(har bara sett en) men de har ju förövrigt en helt annorunda svanstyp än dobermannen
Bra att du förtydligar Sån't där vet jag i vanliga fall, när jag inte är så upprörd över kapningen av kroppsdelarTrix skrev:MEN HALLÅ! "Genitalier" är faktiskt könsdelar
Finns uppfödare som avlar på stubbsvansade rottisar... enlig SKK är det helt OK men AfR vill ha bort dem....escodobe skrev:intressant, det är faktiskt den första dobbis jag sett med medfödd stubb.
Däremot har jag sett ett par med kroksvans.
Det verkar förekomma ngt fler rottisr med stubbsvans, de verkar däremot mer sällan ha kroksvans(har bara sett en) men de har ju förövrigt en helt annorunda svanstyp än dobermannen