Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Något jag funderar på är hur bemöter man en ny främmande hund som kommer fram till en? Titta bort,låta den nosa sen klappa? Ställa...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 588
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ronja har nu fått ont i vänster höft, ev. även höger. Nu efter 2 dagar så haltar hon även på vänster fram. Hon kan knappt gå ned för de...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 684
Senast: Gnist
·
Övr. Hund jag blir inte klok på min Rottiskille..... han är världens snällaste o mysigaste hund.. så länge man inte tar i/klappar han...:eek: ...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 843
Senast: Ia*
·
Y
Övr. Hund Mer löpfrågor. Blir alla löp likadana? Vår lilla tjej började löpa i måndags, är allts inne på dag fem. Hon har inte varit sig lik i...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag vill se kort på powder puff.. Sen vill jag oxå veta vad ni tycker om blandningen mellan Powder Puff o Papillon.. Nackdelar o...
Svar
3
· Visningar
2 332
Senast: Saybia
·
I
Övr. Hund Jag har en dräktig tik som ska salpa snart och det va så längesen jag va med vid valpningen.. Nån som kan berätta för mig vad det...
Svar
11
· Visningar
5 208
Senast: ikeline
·
Övr. Hund Japp i tisdags var vår första kursdag i nybörjar agility. Det var verkligen jätteroligt. Tyvärr så är planen så jäkla blöt och med en...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Aningsfull
·
L
Övr. Hund HUr gör man med en hund som avskyr värme som inte ens orkar gå ut på en 15 min promenad så fort det är över 10-15 grader ? Han bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 802
Senast: Liten_men_tuff
·
L
Övr. Hund Det är så att jag hade tänkt skaffa hund när jag har flyttat hemifrån, men har väldigt svårt att bestämma vilken ras jag ska välja. Det...
2 3
Svar
54
· Visningar
14 714
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Vår lilla blandrastik har just löpt för första gången. Hon löpte i 5 veckor och är nu löpfri på tredje veckan. Hon tränas rätt...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Om man har en hund som morrar och "vaktar" när den går på promenad med någon, hur ska man göra för att på ett så bra sätt som möjligt...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: allroundhästarna
·
Övr. Hund Så har det hänt igen, min hund blev i förrgår påhoppad av en lösspringande labrador. Hunden bet sig fast i min hunds hals och ville...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: hovawart
·
Övr. Hund Hur kan hunden SE något överhuvudtaget med all den huden??:( Är det idealet inom den rasen för att den ska plocka hem rosetter och...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Stackaren blev borstad, kloklippt, badad och ännu mer borstad idag :D Hon fäller som en mammut för tillfället, så nu får sädasärlor...
Svar
14
· Visningar
1 055
·
Övr. Hund Jag har upptäckt denna underbara ras och till sommaren kommer en underbar grabb hem till mig :love:. Upptäckte rasen på My Dog och...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Miiip
·
J
Övr. Hund Har problem med att hanen för ett så fruktans värt liv denna gång när tiken löper .Ingenting är bra.Är han ute vill han in,är han inne...
Svar
4
· Visningar
657
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Ja fick din hund något eller var det bara du som fick moffa godis? Min underbara Bäbis fick iaf en påskägg som han inte fatta riktigt...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: fjutten
·
P
Övr. Hund Har nagon erfarenhet av det? Min x-hund fick en kull forra aret, bor med en dotter. Det ar ganska mkt maktkamp dem emellan. Sa, till...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: prallan
·
S
Övr. Hund Efter att båda hundarna fått i sig nåt dålig (vi tror på en tjurmuskel) så har dom blivit ordentligt sjuka igår så sket en inne vi vet...
Svar
3
· Visningar
722
·
C
Övr. Hund Var på webben kan man annonsera ut hundar? (hoppas det är ok att fråga)
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama