Knäpp hund!

Sv: Knäpp hund!

Jag har två rottistikar som är varandras raka motsatser. Den ena är stämmer in på PIRU`s beskrivning av rottis. Händer det någon så skakar hon av sej det och går vidare. Hon har självförtroende så det räcker för tre, man får ta ner henne på jorden ibland. Hennes motto är "Jag klarar mej själv" och den andra är det kletigaste, gosigaste man kan tänka sej. Sitter helst i knäet och myser hela tiden och blir man minsta lilla arg på henne så dör hon nästa av skam... Otroligt förarvek. Henne får man ständigt peppa för att höja sjölvförtroendet på. Annars är hon låg, mycket låg. Hennes motto är "Jag gör vad som helst bara du älskar mej"

Ia* skrev:
Jag har två rottistikar som är varandras raka motsatser. Den ena är stämmer in på PIRU`s beskrivning av rottis. Händer det någon så skakar hon av sej det och går vidare. Hon har självförtroende så det räcker för tre, man får ta ner henne på jorden ibland. Hennes motto är "Jag klarar mej själv" och den andra är det kletigaste, gosigaste man kan tänka sej. Sitter helst i knäet och myser hela tiden och blir man minsta lilla arg på henne så dör hon nästa av skam... Otroligt förarvek. Henne får man ständigt peppa för att höja sjölvförtroendet på. Annars är hon låg, mycket låg. Hennes motto är "Jag gör vad som helst bara du älskar mej"

Ena där är en bra Rottis :d ni kan ju gissa vilken :p

Haha, den ena är en "riktig" rottis...Den andra är en dum blondin (som färgat håret svart och trodde det skulle gå över):)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 761
Senast: Dino
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 362
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Kom och tänka på detta nu när jag på kvällen hjälpte pappa att scanna in gamla dia-bilder. Jag känner normalt sett obehag inför riktigt...
Svar
15
· Visningar
3 281
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama