Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår blev en av mina uppfödningar (kullsystern till min Etna) BIR med cert och CACIB samt BIG på Lilla Stockholm! Sååå himla roligt...
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Ni som har valpar. Hur vill dom ha sin mat? Alla valpar som jag har haft vägrar att äta uppblött mat. Från den dagen dom klivit in här...
Svar
15
· Visningar
1 868
Senast: Valencia
·
Y
Övr. Hund Så har man plockat årets första fästingar. Två röda äckel som kröp runt, en på magen och en på frambenet. De syndes iaf jättebra, det är...
2
Svar
24
· Visningar
1 477
Senast: Bebben
·
C
Övr. Hund Jag ska så småningom köpa hund, men jag är inte säker än på vilken ras jag vill ha. Det är två stycken jag funderar på, och det är...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Concordia
·
O
Övr. Hund Jisses vad detta är svårt... Har bestämt mig för att köpa hund, en liten dvärgschnauzer ska det bli :) Men nu har den stora...
Svar
4
· Visningar
909
Övr. Hund Jepp som rubriken säjer. Min tik skall paras i helgen och blir förhoppningsvis dräktig. Men det innebär ju att jag inte kan lägga...
Svar
4
· Visningar
3 208
Senast: pitchi
·
Övr. Hund Vi har ju spårtränat lite grand med min ridgebackälskling och med tanke på vilka amatörer vi är allihopa så är han jätteduktig. MEN jag...
Svar
19
· Visningar
1 589
Senast: Zoya
·
M
Övr. Hund "Går det" att köpa en valp om man redan har en 6 årig tik hemma? Tiken är väldigt glad i andra hundar men blir lätt avundsjuk om man...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Denver
·
Övr. Hund Hur lång tid brukar det ta innan tävlingsresultat och veterinäruppgifter registreras på hunddata? Det ska väl göras automatiskt utan att...
Svar
3
· Visningar
1 788
Senast: Ishtar
·
B
Övr. Hund Jag har nu börjat på lydnad 1 med B och det går rätt bra... Han börjar fatta mer och mer och söker väldigt mycket kontakt med mig vilket...
Svar
19
· Visningar
1 201
Senast: Benso
·
B
Övr. Hund Det var som jag trodde... Leia har fått starr på andra ögat... Veterinären såg en lätt dimma som tyder på attt starren är påväg i det...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Jag kom på det idag... *suck* Hästen är behandlad med tuppkam och har därför vila. Stora vovven är van ridhäst och när hennes långa...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Nu är hon äntligen hemma hos mig. Var nere i kalmar i går å hämtade henne. Resan gick jätte bra. Leker och bussar som bara den asså...
Svar
5
· Visningar
897
M
Övr. Hund Jaja, det är fel foeum men jag orkar inte byta forum på detta sega jävla modemet. Sånhär hund ska jag iaf ha...
2
Svar
38
· Visningar
3 118
Senast: Möller
·
K
Övr. Hund Ska ställa en hanne på tre år om en månad, min första utställning och så blir det en hanhund (inte så många tjejer som springer med dem)...
2
Svar
21
· Visningar
1 379
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Bådar gott för restrerande utställningar med lillkillen som inte ens fyllt 10 månader ännu :banana: :bump: :love: Tror mycket på...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Flinisen
·
A
Övr. Hund På avel var det förut uppe en tråd där man fick se fölen i oliak stadier i magen. Finns det någon sådan sida för hundfoster?
Svar
1
· Visningar
773
Senast: aenglah
·
C
Övr. Hund personen ovan??? Tråd-idé snodd från Senior. Du skall skriva 3 saker du vet om personen ovan. :bump: :bump: :bump:
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 877
·
R
Övr. Hund På valpkursen var vi tvungna att visa vacc.intyget första gången vi var där. Då var det en tjej som inte hade med sej det, för hon är...
2
Svar
25
· Visningar
2 113
·
Z
Övr. Hund Jag lanade for nagra veckor sedan ut min hund till en numera f.d god van. Jag har nyligen blivit singel och maste nu borja jobba...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama