Om en månad första utställningen!! TIPS?! (Schäfer)

Sv: Om en månad första utställningen!! TIPS?! (Schäfer)

Krasux skrev:
Ska ställa på Enköpings BK den 13 maj...:)

Är egentligen heller inget stort fan av utställningar, men eftersom jag inte provat kan jag inte veta...Det kanske visar sig att jag tycker det är jättekul!

Tango, som hunden heter, är ställd förut och är självgående. Bara det att han är så förbannat stark:crazy:

Jag tror det kommer gå jättebra. Är hunden självgående så får du försöka att hänga på så gott det går.

Sv: Om en månad första utställningen!! TIPS?! (Schäfer)

linafina skrev:
Jag tror det kommer gå jättebra. Är hunden självgående så får du försöka att hänga på så gott det går.

Hihi, hoppas det. Tack!:bump:

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 158
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 248
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: Paus1234
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur