Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Har någon råkat ut för detta..... När hunden blir uppjagad - kanske kommer någon som han tycker om eller så kanske man leker med...
Svar
10
· Visningar
5 771
Senast: Inflikaren
·
Övr. Hund Såg i en katalog om en grej man sätter i väggutaget, som avger ett obehagligt ljud för hunden när den skäller. Har någon av er...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Sablar22
·
A
Övr. Hund Vad göra?? Alla mina kompisar kallar henne för skuggan:crazy: Kan man arbeta bort sånt? Tips emottages tacksamt:bow: Ha de bäst:D /...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Tindrande
·
G
Övr. Hund Någon som fått det? Blir så trött på dessa jävla fästingar! :mad: Inte nog med att hon får Ehrlichos, nu ska hon få fästingar trots...
2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Min valp är strax över 11 veckor och vi har sprungit med henne jämt och vakat som hökar, så det har blivit relativt få olyckor inomhus...
Svar
3
· Visningar
4 557
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hur snart & hur mycket ska/kan man träna på koppelgående med en valp? Alltså ingen dressyrgång eller något sådant men att följa med...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Pangare
·
G
Övr. Hund Köpte en ny leksak åt henne på Lilla Stockholm, en såndär övervuxen tennisboll för typ 45 kr. Tänkte att den borde räcka ett tag. Hon...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Gisburne
·
A
Övr. Hund Om en jack russel är reggad i jrtc går den att regga om i skk då och tvärtom? :confused:
Svar
4
· Visningar
936
Senast: angelofthedevil
·
Övr. Hund Har aldrig hört en hund hicka förut..men min valp gör det 1-3gånger om dagen nästan! Blev först lite rädd för jag trodde det var något...
Svar
14
· Visningar
2 344
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Nu har jag beställt tid för hd/ad-röntgen av min tik, den 5 maj kl 11.30. Jag är såååå nervös inför resultatet:crazy: Är det något...
Svar
19
· Visningar
1 432
Senast: CA
·
L
Övr. Hund Man blir så ledsen, är det såhär det går till?? :cry: http://www.expressen.se/index.jsp?a=513901
2
Svar
25
· Visningar
2 199
Övr. Hund Sitter nu och fundera på att skaffa en valp till och är då inne på en pincher eller dobberman. Min fråga då är hur mycket ska en valp...
Svar
8
· Visningar
1 007
P
Övr. Hund Hon har ju inte varit hos mig hela sitt liv, men nog känns det så. Jag kommer så väl ihåg första gången jag såg henne. Tänkte att...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Har nu haft min underbara valp hemma i tre veckor. Har haft uppfödarens mat fram till igår när jag la till lite av den nya maten. Idag...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: LiPP
·
H
Övr. Hund Jag brukar inte ta med min galna terrier till stallet längre... har verkligen försökt att vänja honom vid att vara där, att bli en...
2
Svar
31
· Visningar
2 129
Senast: Stisse
·
H
Övr. Hund hej! Ja skulle jätte gärna vilja ta med min hund till stallet någon gång det är en ovanligt stor långhårig shcäfer som är 6 år . Så...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: CA
·
Övr. Hund hämtade min valp för två dar sen..och då var hon som valpar ska vara i magen. Men nu är hon lös i magen..inte direkt så det sprutar ut...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund I fredags fick lilla Mulle somna in,:cry: usch så tomt det är här hemma nu. Nu saknar jag verkligen hans gnällande, ylande och...
Svar
16
· Visningar
1 029
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund På tisdag blir mitt lilla charmtroll 10 veckor gammal och det händer grejer hela tiden! Han har hunnit med att charma åtminstone halva...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Bebben
·
T
Övr. Hund Här är ännu en av alla dessa namntrådar. :angel: Jag har följt med i vissa av de andra namntrådarna men undrar nu om ni har några bra...
Svar
15
· Visningar
6 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka