Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund min valp på 8 månader har skurit upp sin trampdyna. man ser köttet! hon har fått bandage så de ska sluta blöda, för de ville inte ge...
2
Svar
33
· Visningar
5 090
Senast: nemi_baby
·
Övr. Hund Läste igår i en kvällstidning om ett par som träffats tack vare sina hundar .Har det hänt någon på buke? Eller någon som gjort slut pga...
Svar
5
· Visningar
720
Övr. Hund Var på Willeys häromdagen och såg dom sålde hundmat. Har aldrig sett detta märke förut. Vad är det för något ? Hemsidan gav inte mycket...
Svar
4
· Visningar
3 378
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Den här lilla sötnosen ska flytta hem till oss veckan innan midsommar! Förslag på namn? Det är en hane, mamman är en border som...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: goggoman
·
Övr. Hund hej jag har en chow hanne på 9 år. har haft honom i 3 år nu (:love:) och har en lite fråga.. när jag och min sambo är ute å går en...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Sofiee
·
N
Övr. Hund Där ni tränar er hund eller något annat kul?? Vore jätte kul att se :) MVH Ida
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Äntligen så löper Siri! Om allt går som det ska så blir det då små russelvalpar i månadsskiftet juni/juli. Mamsen ville ha hjälp...
Svar
5
· Visningar
1 686
Senast: fragansia
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan få tag i en sån här väska till hundar av retrieversstorlek?
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: aiquen
·
C
Övr. Hund Är det vanligt? Hon är ca 3år och har ganska nyligen löpt, har inte närmare koll på veckorna men hon bör vara i skendräktigheten nu...
Svar
6
· Visningar
5 554
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund min hund och jag ha ett problem ... hon tål inte andra hundar , förutom sin far och min sambos mammas hund.... när vi e ute och gå...
2
Svar
29
· Visningar
2 175
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund dom senaste dagarna har min gamla gubbe betett sig lite udda.....:confused: Han kan tex bara sitta och GLO på en jätte...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 594
Senast: Saybia
·
D
Övr. Hund Hej alla! Tänkte visa mina älsklingar ute i det fina vårvädret=) Tur att de var snälla och ställde upp som modeller :rofl...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Mandy_Loves_Vera
·
G
Övr. Hund ????????????????????
Svar
11
· Visningar
879
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Har nu tvingat Focus genomgå det årliga vårbadet :devil: http://www.bosseronn.se/jpg/focusdusch1.jpg...
Svar
9
· Visningar
1 082
Senast: Aliide
·
A
Övr. Hund ja... e det nån som har lust att förklara vad gör hundarna när dom driver, stöter, ställer? finns det fler sätt att använda hundarna...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Raven
·
Övr. Hund Hur ska jag enligt er experter :bow: :bow: bemöta främmande hundar som springer fram till mig och min hund? Vad jag vill uppnå är att...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Javan
·
O
Övr. Hund Min har aldrig fått ligga i sängen och hon har aldrig ens tänkt tanken att hoppa upp i min säng. Men nu har hon börjat göra det...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: FjantaZ
·
K
Övr. Hund Som bekant är den efterlängtade våren här :) :) :) och förutom fågelkvitter och solsken så tinar ju både marken och spårskogen fram...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Eftersom jag lovat sambon en jakthund i framtiden tänkte jag det var dags att börja läsa på.... ;) Han har tidigare haft wachtel, och...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min håller på att ge upp totalt. Den har väl aldrig varit jättebra heller iofs. Vilken är den bästa? Och vad kostar den på ett ungefär?
Svar
6
· Visningar
889
Senast: fjolltroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama