Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det någon här med korsning Lhasa Apso/Papillon? Så här ser min tjej ut..... Vore kul och se om denna korsning resulterar i...
Svar
4
· Visningar
2 838
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Tänkte bara tipsa om att hundkoll börjar på tv 1 NU :)
Svar
4
· Visningar
891
Senast: ChristinA
·
N
Övr. Hund Stämmer det att en valp eller unghund blir överaktiv eller mer motionskrävande som vuxen om den motioneras för mycket som ung? Eller är...
Svar
2
· Visningar
1 433
Senast: Targa
·
L
Övr. Hund Här kommer en vårhälsning från Malmö! Fotona tagna idag i det fina vädret. 13 grader var det ute och jag hade tagit en tröja för mycket...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Chila
·
Övr. Hund Jag är så trött på att ingen myndighet tar ansvar för den alltmer ökande massaveln av blandisar! Dessa människor blandar raser...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 919
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Varför har man glömt bort allt bara för att man inte haft hund på ett par år? Idag har valpen vaknat med ett öga som ser lite rött...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Är din hund en fighter som överlevt det mesta and still going strong? Min hund har olyckligtvis: *Blivit sparkad i huvet av en...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Hon är borta nu min solstråle:cry: Vet kom och vi tog bort henne här hemma. Allt gick lugnt och stilla. Nu ligger hon under syrenen...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: mimus
·
Övr. Hund Min valp har nu varit hemma hos mig i 1½v. Dom första dagarna var hon lite lös i magen. Men nu när bajsen är normal och fin har hon...
Svar
12
· Visningar
935
Senast: zazza girl
·
Övr. Hund Jag har en 10-veckors tjej som är ett riktigt monster :devil: men hur söt som helst, riktigt cool till sättet. Hon är orädd som tusan...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 761
Senast: Raderad medlem 19815
·
H
Övr. Hund ...blir min kära hund när hon möter andra hundar. Har försökt locka med henne med godis, locka med roliga leksaker etc. ...o visst, har...
Svar
9
· Visningar
949
·
V
Övr. Hund ja vänner jag tänkte ställa en fråga angående min hund :love: min J****** hund smet idag iväg med min svärfar och svärmors...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: vickis-pajala
·
Övr. Hund Äntligen har dom kommit !! Blondie fick 10:eek: små valpar den 10/4:banana: En av de små underverken ska bli MIN:bump: Jag behöver...
Svar
16
· Visningar
1 399
Senast: Sentenced
·
Övr. Hund Min hund har som en hår lös fläck överst på båda frambenen. En veterinär sa till mig för några år sedan att det blir så när dom ligger...
Svar
4
· Visningar
808
·
F
Övr. Hund Skulle vara riktigt skoj att se era då och nu bilder på era hundar. Valpbild+hur de ser ut nu och se om de har samma härliga uttryck...
2
Svar
25
· Visningar
2 084
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Satt här och funderade lite över framtiden med jobb eller eventuell utbildning osv & då måste man ju genast även fundera över det här...
Svar
6
· Visningar
1 441
Senast: Bonetta
·
Övr. Hund yeah right.... Eller ja, den ena är det, men minstingen...nä. Jesus vilken natt. Bor lite utanför samhället, och här vandrar då inte...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: YorkWann
·
S
Övr. Hund Våran ena hund är väldigt vaktig coh skäller om nån kommer å plingar knackar på. På kvällarna kan hon börja skälla för att någon går...
Svar
8
· Visningar
2 637
·
Övr. Hund Det här ligger på framtiden men eftersom jag & min uppfödare har tänkt att jag ska träna & förhoppningsvis tävla med Alabama i spår så...
Svar
2
· Visningar
1 579
Senast: Bansan
·
Övr. Hund man blir så ledsen... Igår när vi varit ute med hästarna och kom tebax till stallet var det någon som varit där och lämnat en liten...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Megs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur