Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hunden i fråga mårar när det inte passar hans näsa. Det är inte min hund utan vi ska hunden när ägaren är på semester. Han har mårat...
Svar
17
· Visningar
1 234
Senast: Flinisen
·
M
Övr. Hund Igår va vi och kollade på en 1,5 årig golden tik :love: som var tillbaka hos sin uppfödare pga att hennes gamla ägare skulle skiljas och...
2
Svar
38
· Visningar
2 579
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Har stött på ett (vad jag tycker) en konstig men rolig sak när det gäller min hund. Jo, det är så att när hon har druckit vatten så...
Svar
6
· Visningar
2 126
G
Övr. Hund :love: http://i46.photobucket.com/albums/f147/goldengalactica/136_3697.jpgHär kommer Gaias valpar! Rasen är DSG!
Svar
5
· Visningar
875
Senast: toughcookie
·
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era JR, gärna om någon har bild på en vältrimmad strävhårig! Här kommer mitt bidrag TASSA! (dock inte...
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: toughcookie
·
Övr. Hund Var och HD- och AD- röntgade lagotton idag. Som rutin lyssnar veterinärerna på hjärtat innan sedering (lugnande) ges och veterinären...
Svar
6
· Visningar
1 773
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund När jag var yngre hade mina föräldrar en blandrastik (schabrador) som dom tog en valpkull på.. Av en "slump" träffade vi på en av...
2
Svar
25
· Visningar
2 353
A
Övr. Hund Någon som planerar en kull med släthåriga lågställda jack russel valpar till slutet av sommaren början av hösten? Eller någon som vet en...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Raven
·
Övr. Hund Parvovaccinerad ??? :confused:
Svar
3
· Visningar
979
M
Övr. Hund Okej, jag är mest van hästar så känner mig osäker nu när hunden fått ett sår, är ju lite annorlunda.. x) Hur som helst tror jag hon...
Svar
4
· Visningar
1 692
Senast: mushroom
·
Övr. Hund Är det bara jag som uppfattar BK's som ett jäkla slickarövställe? Eller ni vet, innegänget är det som gäller? Har pratat med flera...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 444
Senast: Tie
·
Övr. Hund Och henna här blev de, de underbaraste, sötaste valp jag någonsin sett!! Underbar på alla sett!!:love: Va igår, lördag, och kollade på...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Igår när jag var ute och red galopperade jag över ett stort gärde, plötsligt kom en lös schäfer och började skälla och hoppa mot hästen...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: Paradis
·
Övr. Hund Den här lilla godingen hämtade jag hem idag. [/IMG] [/IMG] [/IMG]
2 3
Svar
41
· Visningar
3 586
Senast: fjolltroll
·
V
Övr. Hund Har två stycken tikar här hemma och vi hade den ena i först 3 år(Ita) innan vi skaffade ytterliggare en till för snart två år...
Svar
4
· Visningar
13 090
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej! Har nu kommit fram till att vi ska para vår westiehane, men varken jag/min familj eller tikägaren har erfarenhet av tidigare...
Svar
9
· Visningar
4 205
Senast: Flinisen
·
T
Övr. Hund Tindra fick besök av sin syster idag :love: Eftersom jag nyss läst att ni vill att man ska lägga in länkar istället för bilderna direkt...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: T3ss
·
N
  • Låst
Övr. Hund själv har jag en blandrastik. undrar bara vad folk tycker omblandraser egentligen. många uppfattar dom som mindre värda osv, men vad...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
13 663
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag och min lille tax var på utställning idag! Det var premiär för oss båda. Det var en inofficiell utställning för alla raser. 243...
Svar
13
· Visningar
1 012
Senast: Novelette
·
Övr. Hund nu ha jag haft min lilla valp e snart två veckor .... tänkte lägga ut lite bilder på han som ni gärna få kommentera.....:D...
2
Svar
21
· Visningar
1 974
Senast: nemi_baby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar