Ännu namnlös....Men söt ändå!

Sv: Ännu namnlös....Men söt ändå!

fjolltroll skrev:
En hane är det. Men inte en Stanley. Just nu heter han unge herr namnlös. Tur han inte går så långt från mina fötter. Skulle vara lite halvjobbigt att ropa på honom nu:D

Sten då ;) Men ärligt, Stanley är ju sådär lite halvlöjligt, jag gillar såna namn:D

Min hund heter ju Loka, bara för att jäklas med folk så ska nästa heta Ramlösa :p

//E

ååhhh valpmage:love:
Måste nog vara det underbaraste som finns! Fast min ärännu mer fläckig på magen, ser ut som en dalmatiner :)

Ja, visst har jag själv, men vem kan få nog av cockerspanielvalpar?:confused: :D

Planerar redan nästa valpköp:angel:

Går det bra än så länge då?

Nu blir jag frustrerad, kan inte se bilderna på just Tarzan, och är jättenyfiken!

Det ser ut som en Drullo! :D Eller Drulle... Men å andra sidan ser ju nästan alla valpar klumpiga och rultiga ut, så... :smirk: :love:

Ja, DET kan det heta: Klodvig! (Efter Kung Klodvig av Tyskland.)

Med hänvisning till att han tydligen är en tallevante (vad nu DET är??) - varför inte Vanten? Passar bra på en "värmespaniel", vilket är vad vi brukar kalla våra eftersom de jämt ligger på och runt omkring en när man är still. :p :love:

Senast ändrad:

Vad fin han är!!!!

När du ändå får namnförslag så fortsätter jag med

Grymlings, fast det är jobbigt att ropa så kanke Thure skulle passa..

:love:

Ja du! Vad är Tallevante? Jag har ingen aning.
Men jag tror att namnet blir SLUGGO.

Ja han är fin min lilla snutt.
Han är en sån riktig myspys som gärna ligger och sover på bröstet på en med nosen inkörd under hakan på mig:love:

Det blev inte Sluggo.
Han har nu fått namnet Snake.

DSCN1217.jpg
[/IMG]

Meeen vilken underbar liten varelse :love: :love: Hehe och vilka häftiga ögonbryn han hade,ser nästan lite grym ut på vissa bilder!

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!:love: :love: :love:

fjolltroll skrev:
Det blev inte Sluggo.
Han har nu fått namnet Snake.

DSCN1217.jpg
[/IMG]
Har du inte sagt att han skall säga cheese?? till Fotografen, eller är det just det du har sagt och han vill INTE :rofl: Jättesöt!

Det är inte lätt när man har bruna tecken över ögonen.
Man ser ständigt skitsur ut:rofl:

Han är ju så söt att det nästan är synd om honom! :love:
Fråga från en icke-raskunnig: vad är det för ras på sockergrynet? :)

Tack:)
Ja han är en liten sötnos min lilla kille:love:
Det är en Cocker spaniel.

Så här ser man ut när man sover.

DSCN1228.jpg
[/IMG]

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 711
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 868
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka