Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vi blev äntligen uppflyttade idag! jag är jättenöjd med snokes prestation (något mindre nöjd med min egen), men en sak bekymrade mig...
Svar
9
· Visningar
881
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Mina hundar har alltid gått lösa på gården utan problem, gården ligger längst in på vägen så vi slipper förbipasserande bilar, ryttare...
Svar
5
· Visningar
815
Övr. Hund Några kanske kommer ihåg att jag köpte en tikvalp för några månader sedan? Nu är det ju inte riktigt aktuellt än, men jag undrar lite...
Svar
1
· Visningar
668
Övr. Hund Nu får inte du som gjorde en tråd om hundgårdar ta illa vid dig. Utan jag vill bara höra hur andra gör eller tänker. Jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Grana
·
F
Övr. Hund Visst är det väl så att halsbandet sitter på dygnet runt...Har fått total hjärnsläpp. Har ju använt det flera år på vår/sommar men nu...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: soffeloffan
·
H
Övr. Hund Då menar jag inom agility och lydnad mm. Får de tävla på samma villkor som rasrena reggade hundar? Inlägg ang att köpa blandrashundar...
Svar
10
· Visningar
1 202
Senast: Javan
·
G
Övr. Hund Min 11 mån hund skäller en del när vi möter andra hundar. Nu skäller hon lite extra på allt (löp på gång tror jag). Mötte några med hund...
Svar
16
· Visningar
901
Senast: Gefjun
·
N
Övr. Hund Vet någon om det är så att de har bytt ut Barbro på Gokväll mot Eva Bodfält? Såg reprisen igår och där var super duper Eva och...
Svar
10
· Visningar
1 425
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund min sambo och jag ha köpt en gård ... så nu ska vi bygga hundgårdar... men hur stora ska dom vara och vad e bäst som underlag till...
Svar
8
· Visningar
4 433
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Har en rottis/shäfer hanne på 3år. Har ägt han i 6 månader och innan det var det en vän som reser en del som hade han, ingen problem...
2
Svar
32
· Visningar
4 683
Senast: _moa_
·
Övr. Hund För ganska precis ett år sedan träffade jag min pojkvän och där i genom även hans hund. Hunden var då dryga året och var världens...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Miaaa
·
Övr. Hund Det står en man med kamera som lagt en boll på marken.. Han skickar hunden till bollen, men han får inte ta den förräns han räknat till...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Snicks
·
M
Övr. Hund Har äntligen hittat en hundras som t o m sambon gillar!! :banana: Han tittade först på samojed o sa "En sån här vill jag ha, fast om...
Svar
2
· Visningar
1 636
Senast: Shudde
·
Övr. Hund Är det bara jag som upptäckt, obehagligt nog, att ni har oanade hundhatare som grannar? :crazy: Råkade först ut för en kille som...
Svar
11
· Visningar
2 629
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Inte ens om min hund rullar sig i koskit tänker jag bada honom. Skulle vara duktig och "vårbada" min hund inför Frontlinebehandlingen...
Svar
10
· Visningar
4 112
Senast: Trix
·
Övr. Hund Hejsan allihopa!! Jag undrar en massa grejer om taxar! Tänkte mig en blanding mellan kort o långhårig kanintax,som inte är utpräglad...
Svar
19
· Visningar
2 560
Senast: Tie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur