Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som jag nämnt i någon annans tråd har jag en extremt bitsugen rottistjej som är inne på sin 10:e vecka. Bitandet kan vi hålla...
Svar
5
· Visningar
928
W
Övr. Hund När min valp var 13v konstaterade vet. att han hade en inflammation på tarmslemhinnan. Antibiotika och specialkost som följd. Saken...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: Egonson
·
L
Övr. Hund Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vi ska fota hundar på utställningen i Timrå den 6:e maj och i Härnösand den 7:e. Det blir...
Svar
17
· Visningar
1 415
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har förstått att det finns en del hundinstruktörer här, så jag undrar hur ni ser på att man tar med sig sitt barn 3,5år på valpkurs, har...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Javan
·
Övr. Hund Mja MIN pappa blir ingen hund. Men i en film! Det en en pappa som krockar med bilen i ett träd eller nått och dör. Men får ett nytt...
Svar
10
· Visningar
2 373
Övr. Hund Hej hej! Om fyra veckor ska jag gå ett anlagstest med min plutt. Vad är det som ingår i viltspåret, vilka svårigheter, och vad krävs...
Svar
2
· Visningar
1 509
S
Övr. Hund Min lilla söta, rara, näpna, satmara:devil: har kommit på att man kan rymma en vända och kolla vad alla grannar har för sig om man...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Sissan
·
Övr. Hund Finns dessa på nätet? Har sökt som en vettvilling, men hittar ingenting :mad: Vill ju kolla upp en sak ju :D
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Flinisen
·
W
Övr. Hund Nu har jag börjat ensam tränat min valp på 10v. Men det är fruktansvärt jobbigt tycker synd om honom. Jag går ut vaje till affären och...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund hur gör man för att få tag i valpar man ha sålt ... dom e idm så dom finns ju med i jorbeuks verket... men jag ha inte doms idm...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: zazza girl
·
G
Övr. Hund Har märkt på sistone att min vovve går passgång rätt ofta, vilket hon inte gjorde förut. Hon är inte ens 11 månader ännu, så jag börjar...
Svar
12
· Visningar
1 739
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund mamma och dom ha en vitschäfer som vi ska para med en tik som e vit med... hur mycket kan man ta för parningen ???? valparna kommer...
Svar
15
· Visningar
2 024
Övr. Hund Skapar den här tråden för att skriva av mig lite, och (förhoppningsvis) få reda på att jag hade rätt! Bakgrund: Min hund är snart 2...
Svar
19
· Visningar
997
Senast: Sablar22
·
G
Övr. Hund Kommer i dagarna att få valpar (hoppas jag) med min Dansk svenska gårdshund. Hon heter Gaia Galactica och hanen Viggo. Nu vill jag ha...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Tie
·
Övr. Hund Behöver man vaccinera hunden mot ngt när man åker till Finland och sen tillbaka till Sverige igen??? (tänkte på rabies och liknande)...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: KickiH
·
M
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite information om dessa två raser. Lite för och nackdelar osv. Är tacksam för all den information och erfarenhet...
Svar
19
· Visningar
2 831
Senast: msjodin
·
L
Övr. Hund Hej hej! Någon som har någon erfarenhet av rasen lagotto! Funderar på att köpa en. Vi har en 8årig flat coated retriver som behöver...
Svar
5
· Visningar
2 202
Senast: Missestar
·
Övr. Hund För en vecka sedan fick vi valpar. 7 underbara Jack Russlar som ska döpas. Namnen ska börja på C och ha musikanknytning: låtnamn eller...
2
Svar
25
· Visningar
6 593
Senast: Nona
·
R
Övr. Hund Min hundvalp är drygt fem månader och har tidigare varit 99 % rumsren. Nu har hon dom senaste dagarna börjat kissa och även en gång...
Svar
3
· Visningar
6 085
Senast: Grana
·
Övr. Hund Det är ju blött ute och det svider i tassarna mellan tramdynorna på min hund. Hon slickar och slickar och det blöder tom lite nu:crazy...
Svar
1
· Visningar
724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka