Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Visst är hon sööööt :love: HÄSSLEHOFFS TEQUILA-FANTADOTER
2
Svar
23
· Visningar
1 604
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Nu är ju valpisarna 5 veckor och är bedårande söta :love: Vi har bestämt oss för att behålla en själv men skall ju sälja de andra två...
Svar
17
· Visningar
3 089
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund Hej, Vi är ute efter en ny familjemedlem i sommar (haft vovve tidigare) och det blir förmodligen en blandras. Tänkte höra om nån känner...
Svar
11
· Visningar
3 122
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund ...när man läser sånt här... :( :cry: Vad hade hänt om kvinnan inte hade dött??
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Luff
·
Övr. Hund Sitter och kikar på alla olika raser som finns, och nu vill jag veta om det finns ngn som har ett exemplar av de ovanliga raser som man...
2
Svar
30
· Visningar
3 187
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Hur ofta är ni ute och hur länge cyklar ni varje gång? Har ni hunden lös bredvid er eller i koppel? Var cyklar ni? På asfalt eller...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Milosari
·
D
Övr. Hund Nojjig är jag.. Sista kullen jag fått blev det bara EN valp.. Vilken gör en väldig nojjig..man har inga kullsyskon att jämföra med...
Svar
0
· Visningar
1 809
Senast: Diamonds are forever
·
S
Övr. Hund Hejsan. Programmet TOP DOG, som går på söndagar på tv 3 . Jag missade det förra helgen för jag fick aldrig veta att det startat på...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: miiah
·
F
Övr. Hund När brukar ni börja att låta hundarna bada ute efter vintern?? Väntar ni länge eller vill de hoppa i så fort isen smält? Hur är det om...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Ska ställa ut min hoffe imorrn och NU har han haft lerbad ute!!!!:eek: Jag måste ju bada han men han kommer ju att se ut som en...
Svar
5
· Visningar
861
Övr. Hund Nu är våren på väg och att liv börjar vakna på nytt igen:love: Såå.. har era vovvar fått sina vårkänslor än? Min är heltokig ute nu...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Att det ska vara så svårt att hitta sådana!? Jag har en liten dam som är sådan och är nu sugen på att köpa en liten kompis till...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 079
Senast: Novelette
·
N
Övr. Hund Jag har börjat fundera om jag går för långa promenader med Nona. Hon är 8 månader och är ute på 5 promenader per dag, så här ser det ut...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: Novelette
·
S
Övr. Hund jag känner en som får ha 38 hundar hemma!! De har en kennel! Jag tycker det är helt fantastiskt!!!Skulle verkligen önska att jag kunde...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Har anmält vovve till MH-test nu i vår för att ha möjlighet att kunna tävla spår i framtiden. Idag får jag ett mejl, där vår hund blivit...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: mimmipigg
·
C
Övr. Hund med min GD. Vi tränade lite i helgen. Det gick ganska bra. Jag tog några bilder om ni vill se: Jagar fågel Fick den rackarn!
Svar
18
· Visningar
1 333
Senast: Pettsson
·
Övr. Hund Hej! Vi funderar i familjen på att skaffa hund! Det som gör mig lite tveksam är att jag arbetar 6 h/dag och mannen mer än heltid...
2
Svar
21
· Visningar
1 517
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund Hemma igen, utan Focus.. torsdag, april 20, 2006 Pjuh! Imorse hade Focus fortfarande feber. 39.6 och var allmänt slö och hängig. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 518
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Nu är min lilla leonbergervalp alias Lady hemma :love: Igår hade jag haft henne en vecka, och första nätterna var INTE skoj.. skulle...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: nyponros
·
K
Övr. Hund Upptäckte idag att Boris har en stor vårta/böld på undersidan av öronlappen.:eek: Den är klotrund, lite större än en ärta, stenhård...
2
Svar
20
· Visningar
11 619
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar