Vad vet du om...

Sv: Vad vet du om...

Får hem en Phalene till sommaren

Har kanin som fått ungar

Äger/sköter om en häst

:bump: Rätt??

Exakt! Jag är också 33 men tror att du är 43 och jag är 23 :angel:

:bump: Hur lyckades du med det där? Fast det är slut med militären och några retrieverprov går vi inte på något mer (min hund har en turbo i arselt som domarna inte gillar :angel: ovh jag förstod piken till slut ;)) Neej, önskar att jag var egen företagare, men det är jag inte. Men mina föräldrar har eget företag :p

Tja det hade nått med det där att göra att jag tror att jag är 23 och alla andra är vuxna :angel: Å vuxen blir man efter 40 någonting *he he*

Jag tycker nästan att jag själv är kuslig som har ett såpass bra minne.:D

Ja du har ju hus, man och barn och... Ja osv. En annan... Suck suck. Ogift i lägenhet :p

Flytta hit till ödeskogen och skaffa dig en "riktig norrlänning" till karl, så ska du se att ungarna kommer som ett brev på posten :p :rofl: :D

*ha ha* Ja det kanske är så! Jag har bara träffat Stockholmare, och så en norrlänning som bodde I skiten istället *he he* Nej nu ska vi och sova. Vem vet vad som händer? ;)

lady_vip skrev:
Och Geezer har en kelpie (Tux?) och en JRT (Ozzy?).

Tävlar agility på hög nivå. Bor här nere i "mina trakter"... Hmm, svårt... Har säkert hästintresse och därav russeln :angel:

//E

Jupp, det stämmer. Är gammal fälttävlansryttare....:)

Dina hundar "känner" jag till. Och att Tux verkar vara vad du ville ha :p Iaf så verkar det som så när du skriver om honom! Jag har sett en syster till honom som tävlat. Vi ville bara gå därifrån och slippa se :p Hejare på agility också! Båda vovvarna!

Jaså har du sett en Tux-syster, kul. Jupp, jag är nöjd med Tux. Han är kul att träna med :). Dessutom kan man träna det mesta och det är oxå skoj. :)

Ja visst är det! Med mina ena hund har jag gjort "allt". Allt blev lite halvdant, men jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle göra för att var lika skoj! Har man en hund som verkligen tycker att allt är skoj och är duktig på allt så blir man lite splittrad. Jag skulle säkert kunna hållt ihop det bättre med mer rutin... Men det var första hunden jag körde allt med... Men men :) Jepp, vi såg den lilla racer-råttan! Jag visste inte om jag skulle blunda eller titta ;)

Jo, jag har oxå insett att det är svårt att köra allt och göra allt bra. Jag skall se till att ta mina tre första pris i elitlydnaden och sedan lägger jag nog den på hyllan tror jag och försöker köra lite bruks. Agilityn är helt klart det primära då jag helt enkelt vill till eliten och jag känner att det fungerar inte riktigt att köra tre grenar parallellt. Så fort man satsar lite en gren så blir det så otroligt många detaljer att träna på och det tar helt enkelt tid.

Elit-ettorna fixar ni snabbt! Sen finns det ingen anledning att traggla det mer ;) Låter som en bra plan!

Tiller skrev:
Får hem en Phalene till sommaren

Har kanin som fått ungar

Äger/sköter om en häst

:bump: Rätt??

Alla rätt :banana:

Geezer:
Har en jack russel och en kelpie
Tävlade i agility under My Dog
Tar jättefina kort

stabilt? är det bara här som det regnar varannan minut? vi kommer så fort det slutat regna och så måste jag banta min fetknopp och kuva honom lite så jag slipper skämmas så mycket. på mina beskrivningar här verkar han ju vara superlydig och i topptrim, men i verkligheten... inte fullt så lydig och något strömlinjeformad ;)

bjuder du på kaffe så tar jag med kakor?

tippan är jätteduktig på labradorer och kan allt om deras stamtavlor
har haft mellanpudlar tidigare
vill att den lille ska få valpar
pluggar till lärare (fast jag minns inte om det var NO eller SO...)
har haft jättetuffa svartbågade glasögon
gillar att vandra i fjällen

(ps jag har sett tux live, fast på ganska långt håll)

Jag skulle adrig ha skrivit så :eek: Vädret har varit grymt bra i 2 veckor här nu, och idag så regnar det.. Helt skumt.

Men banta på och träna vidare du! ;) Jag lär inte kunna briljera med något jag heller. Har en självständig valp som klarar sig alldeles utmärkt utan sin matte och inte har någon större lust att komma när man ropar, eller hålla koll :p

Kaffe ordnar jag :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV