Vad vet du om...

Sv: Vad vet du om...

Bor nu mer i sydligaste Sverige och är nybliven ägare till en liten amstaffbäbis som heter benjamin. Har en egen tvåbenig bäbis i magen.
Bor tillsammans med sambo i vedeldat hus så denna brud bär mer ved varje dag än vad jag gjort i hela mitt liv. :rofl:
Hade förut en jättefin grandis som tyvärr inte finns mer.
Hennes användarnamn kommer från en hund. ;) Har tränat en hel massa hund (schäfer) och hennes mamma föder (har i alla fall gjort) upp franska bullar.

Men Bebben det här blev nästan tråkigt. Hur mycket ska man rabbla? :angel:

Bebben skrev:
:eek: :eek: GD?! Hon?! Trots att hon träffade mitt monster ;)

Är hon verkligen allvarlig med det, så säg till så ska jag rekommendera en bra kennel då. En, av inte så många numera, som har hundar som är bra mentalt. Övriga är typ som den jag hade, som hon ju träffade..

Japp, hon är svag för dessa monster. :D Men lugn bara lugn, jag ska få henne på andra tankar. :p :angel: Hon har tänkt på Dig i alla fall, vad gäller rådfrågning av uppfödare. Vi får väl se hur det blir. ;)

Du har ju också koll!
Välkommen tillbaka till solkusten!

Det är rätt!!!
Men jag svarar inte på dig, för nu har så många skrivit om mig att det börjar bli tråkigt!!!
Fram med någon som inte skrivit!

Åh, men det är klart att hon ska ha en liten busloppa som hennes Schäferfröken kan skrämma livet ur också ;) Jösses så arg Kela var över att min GD sprang snabbare än vad hon gjorde :rofl:

Bebben skrev:
Åh, men det är klart att hon ska ha en liten busloppa som hennes Schäferfröken kan skrämma livet ur också ;) Jösses så arg Kela var över att min GD sprang snabbare än vad hon gjorde :rofl:

Ja, hon berättade det. Konstigt, då hennes tik är en riktig mespropp vad gäller stora hundar. :devil: Hur gammal var din G.D? Var kela äldre/yngre?

GaurdianAngel

stavar fel på guardian
har två schäfrar
och
brukar tycka om att sitta och lyssna på vargyl från datorn på kvällarna ;)

Det är vad jag vet!

Åhhh... jag kan skriva! :)

Aliide

har en beauceron som heter Focus

hon har haft buketräff med Piru och Jadzia och blev aldrig mer sig lik efter det

hon är i 20-års åldern tror jag och har en ny kamera! :)

prinsessfeminist skrev:
GaurdianAngel

stavar fel på guardian
har två schäfrar
och
brukar tycka om att sitta och lyssna på vargyl från datorn på kvällarna ;)

Det är vad jag vet!

Haha... alldeles rätt. Felstavningen såg jag när jag redan reggat mig. :o

GaurdianAngel skrev:
Haha... alldeles rätt. Felstavningen såg jag när jag redan reggat mig. :o
Och du har konsekvent accepterat felstavningen i...*räkna på fingrarna* fem år! :D Oj - visst inte fem år.. :o Två år bara!

Jag tycker jag beskriver dig som en ganska kul typ, med felstavningsfetischism och vargyls-läggning... hehe

Xanti var nog ungefär 10-11 mån gammal då. Och Kela var väl en 3 år? Hon hade haft sin (Första?) valpkull då redan och Kira hade dom hunnit att förlora :(

Så hon passade på att skrämma Xanti varje gång som hon sprang snabbare med pinnen, så att Xanti släppte den rakt i backen och Kela alltså "vann" den :D

prinsessfeminist skrev:
Åhhh... jag kan skriva! :)

Aliide

har en beauceron som heter Focus

hon har haft buketräff med Piru och Jadzia och blev aldrig mer sig lik efter det

hon är i 20-års åldern tror jag och har en ny kamera! :)

Åh det stämmer så bra! Men jag fyller 22 :angel:

Prinsessan:

Harkel. Vet inte så jäkla mkt. Tror hon har en dvärghund, schnauzer?

Verkar vara en empatisk och ödmjuk människa som har många vettiga idéer.

Har för mig att du ställer ut också?

Jag är hemsk på att hålla koll på andra :crazy:

prinsessfeminist

hon gillar rosa
är feminist
och jobbar i en klädaffär

(ärligt talat så har jag ingen aning, men visst lät det bra!!)

Bebben skrev:
Jag har varit frestad, men det känns ganska fuskigt på något vis :p

Bah! :devil:

Hade en stor söt grandistik som hette Xantia. Som sprang in i ett träd under lek med min hund :angel:

Bor i Ödemarken, nere i Skåne. Tillsammans med sin HD-sambo. Har dessutom en liten amstaffkille som heter Benji.

Epilierar sin bikinilinje.

Har varit med sin pappa som tränade skyddshundar.

Bebben

har ett gammalt nick som förmodligen skapdes i tonåren när "bebben" var ett coolt smeknamn

har flyttat från Stockholm till Skåne

har en inneboende kraft att vända saker och ting rätt i livet :love:

prinsessfeminist skrev:
Bebben

har ett gammalt nick som förmodligen skapdes i tonåren när "bebben" var ett coolt smeknamn

har flyttat från Stockholm till Skåne

har en inneboende kraft att vända saker och ting rätt i livet :love:

Bah, namnet bebben togs ifrån hennes pappas malle! :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar