Vad vet du om...

Sv: Vad vet du om...

cillamuffins skrev:
(ps jag har sett tux live, fast på ganska långt håll)

Ja, just det. Tur jag inte ljög ihop någon lögn som förbättrade verkligheten lite då *s* :angel: :angel:

*fniss* jag vet ;) men jag kan inget om någon annan så jag försökte låtsas som om jag hade koll.

hmmm här har det regnat varje dag i en vecka men inte idag...?

*funderar* jag kan ju alltid svälta Loke några dagar så ser han smal ut och kommer garanterat lyda om jag har en näve köttbullar i fickan...:idea:

cillamuffins skrev:
haha nä det kan du nog inte. han såg så himla fin ut. men stor!

Cilla har:En labrador och En schäfer

startat lydnadsklass med båda två

Varit hos TC the man the myth the legend, för problemlösning

PIRU gillar rottweiler och bruskschäfer, använder båda i bruk. Bor i Örebro och har relativt stor koll på brukskennlar. :D

Kimz0r skrev:
PIRU gillar rottweiler och bruskschäfer, använder båda i bruk. Bor i Örebro och har relativt stor koll på brukskennlar. :D

Nja lilleman är bara med än så länge ska spåra första spåren i helgen.

1. Cilla ser inte ut som någon väntat sig och hon är pinnsmal på kort, till allas förtvivlan för vi trodde att hon såg ut som en Muffins!

2. Hon har en egen sidan tillägnad sig HÄR

3a. Hennes L är stor som ett hus (alt. är hon kortare än mig och hunden är normalstor)

3b. Hennes M är... Ja just det Minimal (typ)

så du hade snappat upp det där med TC? inte illa... eller är det Jadzia som har skvallrat? han är en rolig typ, men det han gjorde funkade.

Jag var övertygad om att det var tvärt om. Att M var jättestor och L pluttliten. M låter gigantisk.

KimZor:
Söker schäfer
Skall gifta sig, ateist
Av avataren att dömma, feminist

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar