Vad vet du om...

Sv: Vad vet du om...

"macho" kille, som tränar bruks och IPO med sin rottweiler och som söker upp ormar frivilligt :eek:

:rofl:

Har jag faktiskt aldrig sett. Pinsamt att jag missat det :o

Jag vet inte vem jag ska skriva tre saker om, det blev så rörigt och alla verkar vara omskrivna redan. Sen vill jag inte skriva om någon jag träffat *hm*

Gnist, är redan omskriven. Men ändå: 1. Har 3 olika raser hemmma. 2. Har hundtrim på gården och 3. man och barn och... Attans... Kommer inte på mer. Är antagligen yngre än vad jag tror...

Senast ändrad av en moderator:

Nästan rätt: Har 4 olika raser :D Vet inte hur gammal du tror att jag är, men jag är 33 år (snart 34 :eek: )

du bor i norrland.Du har hundar som heltids syssellsättning.
Du gillar djur och natur ?:banana: :banana:

jackrussellterrier skrev:
du bor i norrland.Du har hundar som heltids syssellsättning.
Du gillar djur och natur ?:banana: :banana:

hmm.. klurigt med bara 18 inlägg. :)

Jag gissar på att du har en jackrussel!!! Sen fanns det nog inte så mycket mera.

Javan

Ger mig in i leken...

Javan:

Gissar på att du har retreiver som du jagar med, samt att du är agilityinstruktör.

I stort sett rätt - jag tränar jakt men har aldrig varit på praktisk jakt (tanken var att vi skulle premiära i augusti då vi äntligen fått till licenser och dylikt men fågelinfluensan kanske sätter stopp).

Agilityinstruktör är jag!

Javan

Och jag kan inget om någon så jag gissar på..

..hmm. *pinsamt*

Är jag så dålig på att snappa upp saker? :(

Javan skrev:
hmm.. klurigt med bara 18 inlägg. :)

Jag gissar på att du har en jackrussel!!! Sen fanns det nog inte så mycket mera.

Javan
japp och så har jag galopp hästar och nån katt:D :rofl:

Yeah har världens sötaste DP, som heter Harry. Har haft dreads och är en allmänt trevlig tjej :D

Senast ändrad:

karlsson skrev:
escodobe:

- är även aoh:are
- utbildar sig till undersköterska och jobbar extra inom äldrevården
- ursprungligen amerikan (vet inte var jag fått det ifrån)
- har en väluppfostrad rottweilerhane som heter Brutus
- har haft en dobermanntik som hette... *har det på tungan*
- bott i hus förut men separerade efter många år
- hade getter i badrummet
- hundkunnig och med sunda värderingar
- viljestark
- bor i lägenhet i stan med sin kille
- tycker att det vore en revolution om karlar kan hjälpa till och amma barnen
- i 27-årsåldern

Vad jag kan.:angel:

edit - dobbisen hette Janni, eller hur?

woho nästan kusligt många rätt. Nä jag är född i england - men har en amrikansk kille, och vi är särbos. Annars är alt rätt!:eek:
(Att brutus är välupfostrad är "urban myth" jag förökt slakta länge, folk påsår det men sanningen är den att han är tämligen oupfostrad.)

Tar en som jag inte tror är gissad på.

Tippan har två labradortikar, hon bor ömsom låååångt upp i norr och ömsom någonstans i mellansverige. Jag tror hon är tillsammans med en militär :) Hon tävlar en hel del retrieverprov och lite lydnad. Jag tror att hon skulle vilja tävla mer lydnad. Tippan är egen företagare men jobbar endast deltid. *Gissar hejvilt*

Och Geezer har en kelpie (Tux?) och en JRT (Ozzy?).

Tävlar agility på hög nivå. Bor här nere i "mina trakter"... Hmm, svårt... Har säkert hästintresse och därav russeln :angel:

//E

Du har en weimaraner (stavning?) och två hundar till, vet ej ras.

Har för mig att du har 1 eller 2 hästar också.

Hmmm, kommer inte på något mer...

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar