Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Har en hanne som jag nu ska para med min kompis tik. Hon har haft 2 kullar för efter annan tik och varit med vid flera parningar. Med...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Black_Moon
·
G
Övr. Hund Hej, första gången jag skriver här!! Jag har en dansk svensk gårdshunds tik som är parad och ska ha valpar den 3.e maj!! :love: Jippe...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Black_Moon
·
Övr. Hund Hur skulle ni göra? Vi har tagit över en underbar omplacerings-hund (1-årig dalmatiner-hane). Det har fungerat väldigt bra och han är...
2
Svar
24
· Visningar
2 260
Senast: GaurdianAngel
·
T
Övr. Hund En bekant till mig och jag pratade om någon som hade en ovanlig hundras, vi kom inte ihåg vad den hette exakt men vi skulle tänka på...
Svar
4
· Visningar
3 680
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund råd o tips mottages glatt... Jag gar en rottistik på 15 mån som jag ska lära att dra en skrinda till sommaren... men nu är det dags...
Svar
7
· Visningar
4 614
Senast: Bonetta
·
  • Låst
Övr. Hund Hur fan kan man göra så här mot sin hund och låta det gå så långt? :mad...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Hund Ville bara skriva ett litet kort inlägg såhär en tisdagskväll. Kommer ni ihåg att jag skrivit om omplaceringen Jesper jag har hemma...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: R8n
·
Övr. Hund Har en 7 månaders schäfer tik som jag skulle vilja gå på kurs med. Men vart vänder jag mig då? Bor i Dalarna så helst häromkring.
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Albert
·
T
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,807727,00.html Ojojoj.........man blir så bedrövad när man ser sånt här. Var ju...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: hovawart
·
Övr. Hund Nån som vet nåt om det? Lillasysternhar kommit in där nämligen och jag är lite nyfiken på hur skolan är!
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: PIRU
·
S
Övr. Hund Hej. Vad ska man göra om man börjar fundera på att omplacera sin hund? Jag har en schäferhane på 17 mån. Han är jättegullig och jag...
Svar
14
· Visningar
1 788
Senast: PIRU
·
B
Övr. Hund skulle behöva hjälp med att komma på ett namn på en dvärgpinschervalp (tik) som jag ska få hem i april :love: om jag bestämmer mig...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: _baby_
·
M
Övr. Hund för en vecka sedan hämtade vi vår nya valp, en schäfer. Hon är pigg och glad och jättetrevlig. Men två ggr hgar dte hänt något konstigt...
Svar
8
· Visningar
8 475
Senast: Mithra
·
A
Övr. Hund ...om dagarna??? Hur långt och hur många promenader avverkar ni ? blir det mer på helgerna? :bump:
2
Svar
23
· Visningar
1 852
Senast: Nona
·
Övr. Hund Gick ut med Tiken min igår..vi går helt lugnt..har knäppt en massa bilder på henne innan..haft det riktigt trevligt.. Sedan helt...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Det kan bli lite tokigt ibland :D :rofl:
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: Zenith
·
E
Övr. Hund Har länge funderat på vilken sorts ras som skulle passa mig.. bor på landet och vill träna lydnad och kanske också agility och sök...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: miiah
·
Övr. Hund sitter just nu här med en vovve just nedanför stolen som ligger så skönt och vilar. Har fått låna han över natten för att se om vi...
Svar
19
· Visningar
1 156
Senast: Tippan
·
Övr. Hund ha en tik på 5 år .. hon slicka hela tiden på en... varför gör hon så??? och hur få man henne till att sluta med det... hon ha...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: lie
·
Övr. Hund Innan någon sätter kaffet i halsen; NEJ, jag tänker inte skaffa hund. ;) Men av orsaker jag inte tänker avslöja riktigt än är jag...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama