Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Varför är en del råhudsben vita och en del bruna ? De vita verkar dessutom vara lite *pappersaktig*...dom blir inte *gegga* när hunden...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: Bansan
·
N
Övr. Hund Vi har den stora äran att ha svärmors hund hemma hos oss i helgen, och förutom att han snarkar något så in i norden så är det riktigt...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: nässla
·
S
Övr. Hund Jag har alltid köpt färska märgben i "matbutik", för övrigt den enda affären som haft, men nu har dom också slutat. Om man inte känner...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: syrran
·
T
Övr. Hund Säg att jag kör på en hund som blir svårt skadad och ligger vid vägkanten. Nu pratar vi mycket skadad men ändå lever många timmar...
Svar
11
· Visningar
1 265
L
Övr. Hund Jag måste fråga alla erfarna, när man läser inläggen om att skaffa hund nr 2 så verkar alla ha positiva erfarenheter.. O det är ju bra...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: kem
·
Övr. Hund Nästan alla hundböcker säegr ca 3-4 timmar per dag, men hur många kan hålla det? Ska man inte kunna jobba fast man har hund? Hur många...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 754
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Tänkte bara be om lite hjälp, tankar, synpunkter & förslag gällande hur man ska gå till väga med allt möjligt under de första veckorna...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: Lenis
·
A
Övr. Hund Osäker på stavning, men det utatalas "hofawart" iaf. Någon som har en sån? Vet ni något om rasen eller var man kan söka på den...
Svar
9
· Visningar
5 686
Senast: Tippan
·
L
Övr. Hund Min kompis ska hämta sin valp om en vecka, men har lite problem att komma på namn till henne eftersom kenneln inte döpt hunden. Namnet...
Svar
9
· Visningar
1 923
Senast: Ramona
·
T
Övr. Hund Hej! Ni som har skaffat valp, har Ni planerat att stanna hemma ett år tills ensamhetsträningen är färdig? Eller börjar Ni lämna hunden...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Only_Me
·
B
Övr. Hund Finns det någon som har något bra tips på giftfria, naturliga insektsmedel till hundar? Jag har beslutat att jag inte vill hålla på och...
Svar
10
· Visningar
1 972
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha reda på BRA rottis kennlar. Jag har nu en svarta Björn tik 2 svarta björn hunden. Men de skall inte ha valpar...
Svar
9
· Visningar
1 986
Senast: Rotterö
·
F
Övr. Hund Finns de några böcker om pitbull/apbt? har sökt på nätet men hittar inga.
Svar
6
· Visningar
688
G
Övr. Hund Satt och läste tråden om "sköna kommentarer" och kom att tänka på alla som inte har hund - vet dem hur mycket vi skrattar åt deras...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Gisburne
·
R
Övr. Hund Min hund är en stor blandras som blir 15 år till hösten. Har varit pigg, sover iofs mycket men det är ju inget att säga om vid hennes...
Svar
15
· Visningar
9 299
Senast: rajamaja
·
Övr. Hund Ska jag göra.. Denna gången är det vår unga Finsk Spets-hane som ska få en bedömning för första gången. Misstänker dock att det...
Svar
6
· Visningar
739
Senast: Gnist
·
W
Övr. Hund Har spanat lite på Boerboel. Nån som har erfarenhet av dessa? Väldigt maffiga och vackra är de ialla fall.
Svar
9
· Visningar
1 623
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Nu har jag ju kärat ner mej i dessa underbara djur ;) (Tror visst att jag aldrig kommer att kunne bestämma mej för ras :angel: ) Nån...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha bra råd. Detta är ingen annons eller fiskande efter billigt husdjur!!!! Ester mår inget bra som ensamhund. Hon är...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Igår fyllde min lilla vovve 9 år! Kan inte tro att jag haft honom så länge! Undrar då hur gamla era Collie har blivit?
Svar
1
· Visningar
642
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama