Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund vet ju att de inte är godkända, men undrar lite, om man har en välpälsad schäfer reg i skk, och vill ställa ut den för en bedömning...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Skickar iväg jycken och flyttar till Hawaii. Ungefär så känns det just nu. Vintern tar aldrig slut, jag har varit sjuk i över en...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund Hoppas att någon här kan hjälpa mig. Är det någon som vet en länk till eller själv kanske har någon videosnutt som visar de olika...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: MulleMonster
·
G
Övr. Hund Jag fick nåt kilo alger (från Alg-Börje) av en vän, men jag fick aldrig veta hur mycket en hund på cirka 30 kilo ska ha per dag? Någon...
2
Svar
26
· Visningar
5 394
Senast: Trissa
·
W
Hundträning Kan någon tipsa på en bra tränare i närheten av Ängelholm? Brukshundsklubben har nämlugen inget bra rykte om sig. Någon som har en annan...
Svar
1
· Visningar
692
·
G
Övr. Hund Brukar köra drag med min hund på vintrarna, mest för det höga nöjets skull och för att hunden ska få arbeta. Vi är alltså inga proffs...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Garpen
·
I
Övr. Hund Finns det ngn som har en tik o en hane? Hur funkar det? Hur gör ni när tiken löper?
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Jenkoo
·
Z
Övr. Hund :) nu har jag varit ute halva dan och skottat skithögar efter våra 3 hundar (schäffrar). Och det var inte vilka skithögar som helst...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 902
·
Övr. Hund Hur många inofficiella utställningar anser ni att man ska gå på innan man ger sig ut på en officiell?? Beror väl på hur hunden uppför...
2
Svar
28
· Visningar
1 860
Senast: syrran
·
Övr. Hund Här kommer lite bilder på min valp som är 9 veckor http://s49.photobucket.com/albums/f265/modzan/?action=view&current=DSCF1990.jpg...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: modzan
·
Y
Övr. Hund Vår hund som i vanliga fall är hur lugn som helst och ett matvrak utan dess like(slänger i sig den på några sekunder) har helt plötsligt...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: nemi_baby
·
Övr. Hund Hmmm, får man fråga om vilka foder folk använder & vilka erfarenheter olika hundägare har av olika fodermärken utan att det räknas som...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 413
Senast: Loranga
·
T
Övr. Hund nån som kan ge mig lite fakta om raserna? :D vill så gärna veta mer om dom då jag äälskar båda raserna!:love: :D
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: theark
·
Övr. Hund Så är det då äntligen dags att börja nedräkningen. Valparna är födda och till familjens stora glädje fanns det en valp över till oss:) ...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 639
Senast: Rea
·
S
Övr. Hund Idag hade jag besök och dom hade med sej en han hund,jag har själv en hane och nu undrar jag om nån har en aning om varför min hanne...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Mia_k
·
Övr. Hund Hej allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ingen är gladare än jag idag och jag måste bara få dela med mig!:) Jag är så lycklig så det...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Casper
·
Övr. Hund Herla vintern har varit frid och fröjd här hemma. Hunden (som vi fick i augusti -05) har anpassat sig jätte bra efter att vi hade...
Svar
17
· Visningar
1 808
Senast: Dean
·
D
Övr. Hund I tisdags kväll blev sambons (min plasthund :love: )Siberian Husky, Ozzy, påkörd så illa så han dog. Direkt som tur var. Men...
Svar
1
· Visningar
948
Senast: Loranga
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,801515,00.html hoppas han fick ont den j*veln
Svar
2
· Visningar
657
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Finns det utrikes databaser motsvarande den som SKK har? Där man kan söka efter namn, avkommor och utställningsmeriter? Jag tänker...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: sussisus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama