Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Jag har en "working cattle dog" som tappa päls, möjligt vis luktar ko "poop":smirk: och en utställning på lördag. Skulle ni varm duscha...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: CaliforniaSwed
·
S
Övr. Hund vi har en tik som nu har blivit parad för ca 52dagar sen, men hon är inte så tjock,hon är en foxterrier. men det kommer en genomskinlig...
Svar
13
· Visningar
4 025
Senast: Jaahl
·
G
Övr. Hund Jag har hört så olika, vissa säger att man inte kan skaffa hund nr. 2 innan hund nr. 1 blivit minst 4 år, andra säger 3 år och några...
Svar
19
· Visningar
9 333
Senast: Jaahl
·
Svar
0
· Visningar
171
Senast: elmelts
·
U
Övr. Hund ...ska jag! Men jag har funderat lite fram och tillbaka på hur mycket det kommer att kosta/månad? Vad betalar ni? Det kommer att bli...
Svar
10
· Visningar
1 155
Senast: Smulis
·
G
Övr. Hund Min vovve ger mig huvudbry... Nästan varje kväll efter middagen kommer hon till mig så fort hon ätit klart och nosar på mig och viftar...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Äntligen fått ett svar på hanens 'kissnödighet'. Urinprovade idag visade blod i urinen. Vi kollade ju urinen när det här började med...
Svar
11
· Visningar
2 214
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Ge mig anledninga till varför en amstaff inte är en bra första hund, etablerade kennlar säger att det är en bra första hund men att den...
2 3
Svar
53
· Visningar
14 339
Senast: Only_Me
·
L
Övr. Hund Hello! :) Jag funderar på att skaffa mig en valp, fast vilken sorts ras vet ja inte än. E det nån som kan rekomenderaen ras för...
2
Svar
38
· Visningar
2 209
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Vill så himla gärna ha en Cavalier King Charles Spaniel! Saknar att inte bli mött när man kommer hem, ingen att leka och busa med...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Som rubriken avslöjar så funderar jag på NÄR i löpet tiken ska paras? Om jag ska passa in resan till hanen så att hon inte behöver vara...
Svar
11
· Visningar
39 657
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Dvärgpinschern börjar ha en ganska stor garderob nu med vintertäcken, regntäcken, tröjor osv. Nu var det dags för en vinterjacka...
Svar
19
· Visningar
1 099
Senast: Aningsfull
·
A
Övr. Hund Min hund har precis löpt och nu verkar hon vara lite nedstämd.. Någon mer som har erfarenhet av det,att era hundar blir nedstämda efter...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Här kommer två bilder på min underbara lill Esther, med Polaren Leon. Hon är Cane Corso-Shar Pei, 10 vecor gammal och helt underbar...
Svar
7
· Visningar
5 021
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund raserna rottweiler, schäfer, amstaff, pitbull, bullterrier, dobermann, grand danois, collie, St: Bernhard och leonberger sätta in bilder...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
11 259
Senast: PIRU
·
Övr. Hund En bekant till mig frågade om H*n kunde få låna mitt garage (som är ombyggt till lösdrift just nu... De skulle para två hundar där :eek...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 617
Senast: giffan
·
Övr. Hund Tänkte höra vad ni som passerat valpstadiet anser;) En valp som struttar efter andra hundar eller människor när den är lös och inte...
Svar
5
· Visningar
1 963
J
Övr. Hund Hej, Jag undrar hur mycket kan man lära en 3,5 månader Border Collie? Alltså var är rimmligt att den ska kunna? Än så länge kan hon...
Svar
17
· Visningar
951
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har en borderkille som är 2,5 år gammal som heter Rockamore Lagavulin. Han kallas för "Kicken" för det där långa namnet är det väl...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Thelma
·
R
Övr. Hund Jag har en cavalier som jag tänkte börja cykla med för att få hennes flås. Hur långt är rimligt att cykla egentligen? Och hur lägger man...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Flinisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama