Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en kompis vars tik fått valpar. De är nu 5-6 dagar gamla och alla är friska och krya. Dock nämnde hon att tiken fortfarande...
Svar
8
· Visningar
4 724
Senast: Flinisen
·
L
Övr. Hund Har en fråga angående min pappas hund som hoppar över staketet i tid och otid.. Han har lärt sig detta nu när det varit så mycket snö...
2
Svar
27
· Visningar
2 842
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Nu har jag äntligen gjort slag i saken och tingat en liten goldentik. Jag är jätteglad men samtidigt känns det lite jobbigt att bli...
Svar
16
· Visningar
1 687
Senast: Angelina
·
S
Övr. Hund Jag har en brukshund och jag vet att jag måste tävla i nån bruksgren för att kunna få cert på han men vad behöver jag, hur högt inom tex...
Svar
6
· Visningar
1 988
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ridgebackklubben i Stockholm hade engagerat en tränare i Uppsala som vid första tillfället höll en teoretisk introduktion i lydnad och...
2
Svar
25
· Visningar
1 997
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Jag ska till Koh Samui på semester & kommer att tillbringa en dag på ett rescuecenter för hundar & katter där. De behöver...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 321
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Min golden är knäpp, och jag får ingen logisk förklaring till nånting! Han har tidigare haft perioder då han varit lite rädd att gå...
Svar
11
· Visningar
1 823
Senast: Flinisen
·
L
Övr. Hund Måsta bara få gnälla av mig lite här nu... Två gånger har jag på ett stort välkänt djursjukhus bemötts av den stroppigaste veterinär...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Kan vara litet stort.. Min lille Jerry med sin gose hund i munnen... Ett till på den sovande hunden
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Denver
·
Hundträning Hej hundisarna på Buke! Här har ni en som går i väntans tider & snart får hem en liten rottistik *längtar*. Jag har haft hund hela...
Svar
12
· Visningar
3 185
Senast: Nenne1
·
M
Övr. Hund Hej finns det någon som har erfarenhet av delat löp? vi skulle para en golden tik för 14 dagar sen, hon hade löpt i 10 dagar sen så bara...
Svar
5
· Visningar
6 178
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund Om ni har mycket räv i närområdet, så kolla hundarna regelbundet för loppor/löss, då dessa små kryp är vanliga inneboenden på rävarna...
Svar
11
· Visningar
849
Senast: Gnist
·
R
Övr. Hund Jag satt och tänkte på en sak i bilen igår då jag var på väg hem från stallet. Är det nånsin tillåtet att en hund skadar en människa...
Svar
19
· Visningar
1 270
Senast: Mia_R
·
N
Övr. Hund På valpkursen vi går nu sa ledaren första dagen specifikt att vi inte skulle låta hundarna hälsa i koppel utan vänta så dom kunde hälsa...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
14 743
Senast: Aliide
·
G
Övr. Hund Idag har vi varit på den andra utställningen i mitt och voffes liv! :D Det gick rätt bra vad jag förstod, men jag förstår inte riktigt...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund En konstig fråga: När era tikar löper som mest (dvs. är som mest pilska) brukar de bli oroliga och gå runt och skrika till...
Svar
6
· Visningar
12 937
Svar
10
· Visningar
1 088
M
Övr. Hund Hur har ni som använder er av kompostgaller satt upp detta, räcker det med krokar i väggen som man hänger upp gallret på? Någon som...
Svar
3
· Visningar
2 249
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund Ni vet, som man kan hägna in ett hörn med som blir valpens egna, säkra zon. Många har ju som "grindar" med hål i som de har några...
Svar
10
· Visningar
1 870
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Jag hämtar min lilla bäbis i Gbg om tre veckor och ska flyga både dit och hem. Det tar ju bara en timme att åka och känns därför som det...
Svar
15
· Visningar
2 369
Senast: Sophia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama