Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Jag prata med min granne idag. för ca 2månader sen tog hon en omplaceringshund som är nästan 2år gammal. och idag satt hon och gnällde...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Lejonelle
·
T
Övr. Hund Ville bara visa min älskling :) En Schäfertik på 9 månader. Ni får ju gärna lägga in bilder på era hundar med ;) Ute i snön :)...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 513
Senast: Tindrande
·
R
Övr. Hund Är det någon mer än jag som har en hund som fullkomligt ÄLSKAR lypsyl och diverse krämer? Kan inte ha något sådant framme då hon äter...
Svar
12
· Visningar
5 083
Senast: Cliff
·
Övr. Hund Nu sedan vi har flyttat och får mer utrymme, stor tomt och även mer tid så blev jag så sugen när jag såg "min" bekant söker fodervärd...
Svar
14
· Visningar
1 102
Senast: hallontuss
·
Övr. Hund http://www.nyan.aland.fi/template11.con?iArticle=4743
2
Svar
20
· Visningar
1 649
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ska ta in en tik från Norge i dagarna och har fixat 2 alternativa transporter. 1) Flyg och 2) biltransport med en valpköpare som ska...
2
Svar
26
· Visningar
1 921
Senast: Meibla
·
Övr. Hund För 1.5 år sedan så gick det inte att gå med vår hund i koppel utan att han hängde som en slips längst ut. Han skällde och gnällde så...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Lillaloppan
·
R
Övr. Hund Jag har en liten fundering. Det är såhär att en kompis till mig har en hund som brukar vara ensam hemma på dagarna när hon jobbar...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Garpen
·
Övr. Hund Tänk så olika hundar är... Jag har två tikar, dom har samma gener, har fått samma uppfostran, är uppväxta på samma gård och ändå är...
2
Svar
22
· Visningar
1 590
Senast: nevin
·
H
Övr. Hund Vår 12-åriga labbekille kissade lite blod idag. Vet någon vad det kan bero på? Tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
819
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Här har ni en film med ringsport http://video.google.com/videosearch?q=gast+martine+loots&
2
Svar
24
· Visningar
1 920
Senast: PIRU
·
Svar
7
· Visningar
961
Senast: AgnesC
·
Övr. Hund Någon här som har tagit hand om en upphittad/räddad hund utan ägare, eller där ägaren blivit fråntagen sin hund pga. vanvård? Jag vet...
Svar
15
· Visningar
1 393
Senast: Razor
·
Övr. Hund Vad kan det bero på att min hund åker på rumpan ganska mycket nuförtiden? Hon har aldrig haft problem med analsäckar eller annat förut...
Svar
10
· Visningar
7 973
Senast: Tie
·
Svar
0
· Visningar
196
T
Övr. Hund Hej.. min hund har fått ledproblem :( och får inte gå långa promenader på två veckor så jag måste aktivera honom jättemkt mentalt nu...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Nizhoni
·
Övr. Hund Nu behöver jag någon/några som kan komma med några bra råd när det gäller foder till min lilla golden-valp. Jag tycker att det är en...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Är det ngn här inne som vet ngt om Shiban? Jag har blivit kär tror jag! Berätta ALLT! Bilder är oxå varmt välkomna!:bow:
Svar
2
· Visningar
714
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund :love: Lill-Tita -Det RÖDA ( :eek: )trollet Söt som socker :love: Hon har acklimatiserat sig otroligt bra. Inte gnällt någon natt...
2
Svar
26
· Visningar
1 720
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Frågan är egentligen inte angående vargens vara eller icke vara, det känns som att man kan diskutera det hur länge som helst. Vi får...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 740
Senast: Krasux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar