Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Jag har en dobermann hane på 11 månader som är precis livrädd för nytt folk och barn! Han är så himla osäker på alla som han inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 826
Senast: Gnist
·
Övr. Hund :crazy: Min tik har nu börjat äta bajsblöjor igen. Spelar ingen roll hur väl vi gömmer dem för hon sliter sönder allt för att komma åt...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Varför avlivas alltid smuggelhundar? Ta det senaste fallet i Karlskrona med de 11 valparna som avlivades. Varför kan man inte beslagta...
2
Svar
26
· Visningar
3 674
Senast: Albatross
·
Övr. Hund gulligaste valp, och den är min:love: :love: Kan ni gissa ras??
Svar
6
· Visningar
818
F
Övr. Hund Min bäbis :love: :love:
2
Svar
21
· Visningar
1 897
Senast: Flinisen
·
B
Övr. Hund föräldrarna hade köpt fryst Italiens oxfilé billigt, hunden ratar detta totalt.. så mamma tyckte att ja kunde göra wok på det, (hunden...
2
Svar
34
· Visningar
2 569
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Att det blir en hund mindre här i ödeskogen snart :( :cry: :(
2 3
Svar
48
· Visningar
2 869
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Jag vill gärna ta hunden med mig på någon kortare semestertripp inom Sverige i år. Är det någon som har några roliga tips på vad man kan...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Targa
·
Övr. Hund När det går folk förbi vår gård skäller vår hund, inte onormalt mkt, men följer dom när dom går på vägen självklart håller han sig på...
Svar
13
· Visningar
1 098
Senast: kem
·
Övr. Hund Hur hög är risken att vi får apportera dummies i stället för vilt pga pippiflunsan nu i sommar? :cool: Alltså på jaktproven...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund Har varit ute med voffsingen i det fina vädret =) Gick en långpromenad på isen medan hon fick springa och busa :D Ute i snön (inte...
Svar
5
· Visningar
633
Senast: T3ss
·
Övr. Hund Jaha, så då har det skjutits ihjäl en unghund på morgonprommenad med sin husse. Jägaren trodde sig se en räv och sköt. Zero var en stor...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 969
Senast: Pangare
·
C
Övr. Hund Är det någon annan som ska till Åsnes den 1 April? Är det Någon som har varit till en utställning i norge? Är det nåt som man ska tänkar...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: CaliforniaSwed
·
A
Övr. Hund En kompis hund dog idag:cry: Ingen vet varför.. hon var bara okontaktbar helt plötsligt.. Hur pigg som helst i ena stunden och död tre...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Lazy1
·
Övr. Hund Sådär... Då var det avklarat, gick faktiskt ganska bra, han höll sig lagom lugn. :bump: Tills han kom ut ur badet såklart...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Tiller
·
Övr. Hund Som många redan kanske vet här så ska ju jag och min hund på utställning snart, 1 april och 8 april. :) Men nu till frågan, skulle...
Svar
13
· Visningar
1 831
Senast: Tiller
·
K
Övr. Hund Hur vet man egentligen att hunden blir mätt?Vad använder ni för foder till era hundar? Det står ju på alla säckar hur mycket man ska...
Svar
13
· Visningar
3 434
Senast: mimmipigg
·
P
Övr. Hund Går som några av er vet i hundletartankar och funderar på raser. Både jag och pojken har lyckats komma överens om att om det ska bli en...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Nu är det så att jag har Agria på våra hundar. För 2 st betalar jag en års premie lite över 4000 kr. Nu har vi tänkt skaffa en liten...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Hund min hund började plötsligt att klia sig under örat och senn dess har det bara blvit värre och värre det blöder och varar jätte mycket om...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama