Sv: Lutar åt

Lazy1 skrev:
Finns det nån som tvivlar på att Gnist inte vet vad hon pratar om?
Jag har haft hund hela livet (30år) men jag har inte samma erfarenhet som Gnist som jobbat med detta och lever med hundar på ett helt annat sätt än de flesta.
Jag skickar en stor kram till gnist och hoppas att det ordnar sig.
Och ett skäms till er som inte förstår utan gruffar åt henne.

:bow: :bow: :bow:

Ja, usch för sånt patrask som dig som anklagar Gnist för att vara profithungrig när hon väljer att låta hunden somna in innan en riktig olycka händer. :crazy: Usch och fy att han inte får leva över sommaren och fortsätta verka i aveln. :angel:

Zaxxa skrev:
så jävla trött på folk är jag som kallar sig för djurvänner och förståsigpåare inom området när det bara är pengar som är det viktigaste.så länge en hund är en inkomst på en "hundfabrik" så är den ok, men sedan är det tack och hej. då finns inga andra alternativ förrutom avlivning, för det är ju så lätt att skaffa sig en ny inkomstkälla.de flesta rötägg har jag sett inom branschen hos dem som kallar sig "seriösa".
jag har haft hund hela mitt liv så en hel del tvivelaktiga sk seriösa penningkåta uppfödare har jag mött. där hunden över huvudtaget inte är intressant som en individ.
usch för sådant patrask
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ett som är säkert är att man skäms fan o komma från samma Län som dig :mad:

Lider me dig Gnist! Piru o Jäkkeri o jag skickar en varm kram!

*lån*
Tack alla som stöttar och förstår att detta verkligen INTE är ett lätt beslut för mig :bow:
Era kramar och omtanke värmer en för tillfället väldigt ledsen Gnist

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 463
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 033
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama