Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund och säg vad ni tycker. http://www.pitbullproblem.tk/
Svar
7
· Visningar
933
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på vad ni med större hundraser lägger i månaden på just foder, och gärna vilken typ av foder (märke, burk/torrt). Har...
2
Svar
26
· Visningar
2 969
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund ..ska kolla på valpar, har hjärtat i halsgropen & fjärilar i magen! Det är bara två tikar kvar, och om ingen verkar passa så väntar jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Lenis
·
H
Övr. Hund Var det någon som såg Topdog igår? Åkte Jörgen ut?
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Satt för en tid sedan och diskuterade detta med en kompis! Ingen av oss är hundavelsexperter precis:) ! Själv har jag hört att alla...
Svar
17
· Visningar
8 805
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Vi har en liten blandrastik som är i löpen för första gången. Vecka 10 hade hon brunaktiga flytningar, sega som hängde kvar i rumpan på...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Hejsan! är en snart 17 årig tjej med hästar och andra djur som stort intresse. Nu till sommaren känns som ett bra tillfälle i mitt liv...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 818
Senast: nyponros
·
D
Övr. Hund Hej alla! Jag är bara lite nyfiken att höra vad man kan förvänta sig av en hund i kropp och knopp om man kastrerar en hanhund? Vet...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Milosari
·
Övr. Hund ALLA, jag menar alla, hundar nosar mellan mina ben. Även dom jag aldrig har hälsat på förut! :mad: Varför gör dom det?? Vissa hundar...
Svar
19
· Visningar
15 282
Senast: Dammtuss79
·
Övr. Hund Jag vet att många här inne inte ger ett dyft för utställning, men det har trots allt ett litet syfte. Iaf, var iväg i söndags med...
2
Svar
30
· Visningar
2 597
Senast: Dammtuss79
·
S
Övr. Hund I princip alla hundar jag sett travar snett. Vad är er förklaring? Jag har hört: Nånting med att bröstkorgen inte är symmetrisk...
Svar
6
· Visningar
1 583
Senast: pimy
·
Övr. Hund Ja kära hundbukefalister, exakt Vad har ni för mål med era hundar under året och Hur ska ni gå till väga för att nå det uppsatta målet...
Svar
10
· Visningar
898
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Har nu fått hem en påse Standardt Normal då jag läste och läste för att komma fram till ett foder som var bra. Och vad jag förstått så...
2
Svar
26
· Visningar
1 669
Senast: Tippan
·
K
Övr. Hund Hej! Jag är jättesugen på att köpa hund och har varit det en längre tid. Har dock bott hemma, som kombo och i korridor så det har...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 811
·
K
Hundträning Vi har tragglat fot, fot, fot hela vintern och jag kände att nej - nu är det dags att bryta och göra något helt annat ett tag.:crazy...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Den lokala valpfabriken har ute annons på valpar igen:cry: . Såg på texttv att dom säljer ännu en kull bordercollie valpar. Som vanligt...
2
Svar
24
· Visningar
2 319
Senast: skrotten
·
M
Övr. Hund Hur ska man få en människa att förstå att en hund inte tränar sig själv? En människa i min närhet klagar å gnäller över att deras hane...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Fine
·
A
Övr. Hund Hej! Min pappas nya sambo har mops-kennel. Jag har även varit med när kompisar parat sina tikar. Som jag har förstått det så kommer de...
Svar
9
· Visningar
1 804
Senast: aenglah
·
Övr. Hund Räknas hund in som rovdjur? Eftersom att det nu är tillåtet att skjuta rovdjur som sätter sin tass tamdjurshagar, gäller detta även...
2
Svar
25
· Visningar
2 524
Senast: LillMumlan
·
Övr. Hund Jag går ut med en amerikansk cocker spaniel i princip varje dag. Hon gå lös, men går aldrig fram till andra hundar och ser jag människor...
Svar
3
· Visningar
932
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama