Foderkostnad?

Sv: Foderkostnad?

Lenis skrev:
Tips: av vissa jägare kan man köpa en slags välling-liknande substans, fast mer tjockflytande (lät bra va? ;) ) som de malt ner av älgdelar som inte blivit fina köttbitar. Hundarna blir som tokiga..

då kan man beställa klass istället är ju rent kött i det så. enklare:)

Min golden äter Hill´s Natures Best...Kostar väl 400 el 500 har jag för mig...Han mår bra av det och pälsen är fin och blank

Jag lägger nog ner ca 2000:- på hundmat åt alla mina hundar/ månad. Kör med Professional Dogfood och tycker det är ett väldigt bra foder. Det passar mig och mina hundar i alla fall ;)

Gnist skrev:
Jag lägger nog ner ca 2000:- på hundmat åt alla mina hundar/ månad. Kör med Professional Dogfood och tycker det är ett väldigt bra foder. Det passar mig och mina hundar i alla fall ;)

Är det sån mat man måste beställa??

Liknande trådar

Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 246
Senast: Sesca
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 916
Senast: ako
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 528
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar