Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I går fyllde Hugo hela 5 år :) Tänk att vi har hängt ihop i vått och torrt så länge :love: jag hoppas att det blir minst lika...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: Flinisen
·
I
Övr. Hund Vad jag har hört har inte hyresbolagen rätt att neka dig till att ha katt i lägenheten, är det någon som vet något om detta? Gäller det...
Svar
2
· Visningar
1 491
Senast: IrishDraft
·
T
Övr. Hund Någon här som själv skrapar tänderna lite för att få bort tandsten osv? jag brukar göra det ibland, men det är himla svårt att få...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: Lejonelle
·
C
Övr. Hund Såg programmet igår, de var ngt av de fånigaste jag sett faktiskt. Att det kan finnas så fåniga hundägare rent ut sagt... Hundarna var...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 415
Senast: theark
·
T
Övr. Hund Jag vet att det finns många såna här trådar men jag vore jättetacksam om nån ville ge mej lite tips. Nu har jag en hund och nästa är...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 723
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min hund är halt lite från och till nu i några dagar. Hon haltar efter att hon har legat ner eller när hon har varit ute och gått långt...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Ja så var det bekymmer igen men hanhunden... Sedan igår så blir han jättekissnödig och står och kissar i -jag överdriver inte- två-tre...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Ett litet glädjetjut över utvecklingen hos min omplaceringshane som jag skrivit om här ibland (kastrerad blandras, hundhemshund). Efter...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: egwyne
·
Övr. Hund Hur mycket behöver en vuxen hund egentligen sova per dygn?
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: Gisburne
·
H
Övr. Hund Såg en annons om blandrashundar där de skulle ha 7900 för en valp.Jag har inget emot blandhundar men när folk avlar i kommersiellt syfte...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: LiPP
·
Övr. Hund :mad: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,794581,00.html
Svar
14
· Visningar
972
Senast: theark
·
T
Övr. Hund Alltid när jag har klippt honom blir jag lika förvånad över vilken skillnad det blir :D Stoor och lurvig :) Nyklippt :)...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: aenglah
·
Övr. Hund Tumme ner Inte nog med att något pucko snodde två av dvärgpinscherns halsband sist vi hade fest, nu har sambon lyckats köra iväg med...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
Senast: SannaQ
·
Övr. Hund Jag vill höra era erfarenheter från den rasen. Själv har jag bara några vackra fördommar :angel: Att dom bara står och skäller för...
2
Svar
20
· Visningar
7 107
Senast: Tippan
·
A
Övr. Hund och vi vet inte varför. Vi hade tagit henne till djursjukhuset i söndags då hon hade haft kräkningar och diarre i två dagar. Hon var...
Svar
17
· Visningar
1 785
Senast: Alkemisten
·
B
Övr. Hund fick jag höra på att det finns grannar som klagar på att jag har mina 2 hanhundar lösa när jag passerar deras mark. Själv ska de ha...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Pangare
·
S
Övr. Hund Vi(jag & killen) ska flytta till eget i sommar och vi har börjat spåna lite på att köpa oss en egen vovve. Vi har båda haft hundar i...
Svar
9
· Visningar
2 015
Senast: fjutten
·
A
Övr. Hund När kan man börja gå på promenader med valpen? Hur långt går ni med hunden i olika åldrar?
Svar
5
· Visningar
969
Senast: ny hästägare
·
L
Övr. Hund Behöver få lite grejjer raderade
Svar
5
· Visningar
783
Senast: LiPP
·
Övr. Hund Min hund Lacy snart ett år blev lös i magen igår. Fram på kvällen var diarrén blodblandad. Hon har haft magkatarr tidigare så jag...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama