Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har nu på sportlovet haft praktik på en draghundskennel :D hur kul som helst! Fick börja praktiken med att åka ut i skogen på en gång...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Minerva
·
F
Övr. Hund Idag har jag varit och tingat en ny valp. känns konstigt ioch med tekla inte är så gammal och ska avlivas nu i dagarna. men får se de...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund hur får man dem egentligen att sluta leta godbitar i kattlådan? springer runt och skriker för jämnan känns det som :devil:
Svar
12
· Visningar
2 792
Senast: amalia
·
Övr. Hund Spinoff på tråden om spanska hittehundar. Det verkar ju som många (däribland jag själv) väljer att importera en hund för att man helt...
2 3
Svar
41
· Visningar
12 952
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Här är en hund som gillar den dagliga pälsvården. [/IMG] [/IMG]
Svar
11
· Visningar
928
Senast: Matiz
·
Övr. Hund Jag behöver lite tips och råd. Är fundersam på hur jag ska göra. Jag har en snart 9-årig schäfertik som har höftledsfel, hon kan...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: lizzie
·
G
Övr. Hund Diskuterade med en kompis i helgen om huruvida hundar har förmågan att skämmas. Ibland ser det ju onekligen ut som om de gör det; de...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: heineken
·
Övr. Hund Såg en hund igår, vete sjutton vilken ras det var. Stor som en riesen schnauser Färg som en tollare såg ut som en slimmad...
Svar
6
· Visningar
975
Övr. Hund Jag gör premiar pa hundsidan! Sa har ligger det till: Min pojkvan vill skaffa hund i höst, och vill att jag ska hjalpa till med den...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 389
Senast: Raven
·
Övr. Hund Hejsan Äntligen har vi bestämt att skaffa en finsk lapp hunds valp som föds vid 24 Mars. Är så ivrig! Nu är det så att jag och...
Svar
14
· Visningar
9 063
Senast: Thelma
·
M
Övr. Hund Min hund bröt en klo här förra veckan så jag åkte till min vet och tog bort hela klon...nu till min fråga e den nån som vet hur lång...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Nu har vi börjat planera avlivningen... Vet inte hur länge till han kommer att finnas hos oss. Orkar verkligen inte med det här...Vill...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Gilette
·
G
Övr. Hund Nu är jag riktigt jäkla trött på denna snö. Förstår inte någon där uppe i det blå att det snart är dags att tävla i spår!? :mad: :mad...
Svar
13
· Visningar
905
Senast: GaurdianAngel
·
R
Övr. Hund En av mina hundar slickar sig ibland hysteriskt på nosen, inte runt läpparna. Jag fråga en vet och fick till svar att det kan vara...
Svar
8
· Visningar
12 720
P
Övr. Hund Börjar med Kira. Hennes tumörer växer, inte fort men ändå. Hon sover tungt nu, snarkar när hon sover. Hon jobbar inte mycket alls nu...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: R8n
·
Övr. Hund Häromdagen hörde jag på nyheterna att hundar smittats av fågelinfluensa men har sen inte hittat något i tidningarna om det. Har någon...
2
Svar
24
· Visningar
2 450
Senast: syrran
·
F
Övr. Hund Hejsan.. Fick veta för någon dag sedan att min hunds höfter inte är som dom ska. Veterinären kunde inte svar på vilken grad det va. Men...
2
Svar
24
· Visningar
2 003
Senast: Rockport
·
P
Övr. Hund Tänkte visa hur Frilla ser ut nu, 4 månader gammal. Bilden är lite grynig, har fortfarande inte kommit på hur man jobbar i...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Tänkte att det var hög tid att jag lade in lite bilder på min hund Betty: Med sin bror Axel på soffan (Betty till vänster) I...
Svar
1
· Visningar
628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka