Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En Jack Russel valp som kommer om fyra veckor! Har ni några bra namnförslag? Hon heter nu Nova Stardust men jag har inte bestämt mig om...
2
Svar
25
· Visningar
1 816
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Igår var min tiks första kurs och i början var hon en riktig plåga. Pappa körde dit mig och sedan när vi samlats och gick till plan...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: CA
·
Övr. Hund Vet att det finns triljoner fodertrådar redan, men ingen av dem svarar riktigt på det jag behöver. Min hund går just nu på Nutra...
2
Svar
29
· Visningar
1 799
Senast: CA
·
Z
Övr. Hund Hej! Hade en fundersam fråga nu ihelgen det har varit - 18 grader & alla mina tre vovvar har fått köldkramp när vi varit ute. Det jag...
Svar
17
· Visningar
2 289
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Lös i baksätet eller i tygbur i baksätet "fastklämt" bakom passagerarsätet? Buren är 50x60 cm så det står inte helt lös och rullar runt...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jaha då har hunden varit på min kylstädning igen, på diskbänken står en kastrull med supermöglig mat. En gång förut misstänker jag att...
Svar
15
· Visningar
10 741
Övr. Hund Ska göra en skoluppgift och ska berätta om den spanska hundorg. Ada. Men jag hittade inget årtal då detta startade. Tycker detta är...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Seså alla malle ägare! Visa er! :P Imorgon blåser jag upp till Boden för att hämta hem lille Alvar som ska bo och tränas hos mig tills...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Denna annonsen måste ju vara felskriven!! så många tusen kan väl ingen vela ge för en engelsk bulle...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 400
Senast: Cliff
·
Övr. Hund Har klurat lite på det här, eftersom jag jag är redo att skaffa en valp. Just nu har jag en volvo 745 som nog rullar ett år till, den...
Svar
7
· Visningar
3 576
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund Jag vet inte riktigt vad jag tror om det hela, men det hade vart kul och testa.. :idea: Har nån här varit hos en hundpratare med sin...
Svar
16
· Visningar
10 646
Senast: mimus
·
N
Övr. Hund Hur reagerar era hundar nar ni rider. Min e lite knasig, jag vill sa garna att hon ska folja med nar jag rider ut (sa smidigt om man kan...
Svar
11
· Visningar
932
Senast: Nibalda
·
Övr. Hund Jag vet att det finns sidor där det beskrivs hur en utställning går till för den oinvigde, men finns det några sidor där det står vilka...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Spinoff på "hur mycket promenader"-tråden. Många av er verkar lägga rejält med tid på hunden typ 3-4 timmars promenad varje dag, att...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Kom på en sak. Är det säkert att ge sina hundar märgben?
2
Svar
24
· Visningar
2 170
·
G
Övr. Hund Åsikter om Magnussons hundfoder? Erfarenheter? Tack! :bow:
Svar
11
· Visningar
1 572
Senast: Garpen
·
B
Övr. Hund Hur många går omvägar när du kommer med din hund?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 220
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Vill jag ha. Det är så tråkigt att handla hundmat och det blir ett antal 15 kg´s säckar /år. Har två labbar som äter olika varianter av...
Svar
11
· Visningar
1 380
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Är det någon som vet om det räcker att man gått uppfödarkurs på sin rasklubb för att få reggat kennelnamn på SKK?? Jag får registrerat...
Svar
16
· Visningar
1 030
·
P
Övr. Hund Jaha då var det bara att börja om från början igen då....:mad: Det är så här att jag har en stor schäferhane som är väldigt rädd för...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Pysen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama