Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Min sambo kom hem igår och frågade mig (som om jag skulle veta :confused: ) varför man låter hundarna dra på ett bildäck under promenad...
Svar
16
· Visningar
1 461
Senast: Carolus
·
Z
Övr. Hund Hej!! Jag försöker komma på ett kennel namn till rasen dvärgpinscher som jag ska starta :banana: men kommer inte på ett bra namn och...
2
Svar
35
· Visningar
2 265
Senast: Zafir
·
Övr. Hund :banana: :bump: :bump: :bump: :banana: Alla 6 hundar som ögonlystes i dag är UA :banana: :banana: :bump: :bump: Såååååå SKÖNT...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Hur mycket pengar brukar det gå på att låta kastrera en liten hanhund? Tar det lång tid att läka, behöver dom gå med tratt länge? Krävs...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Vår valp har varit lugn innan,är 12veckor.Han är väldigt nafsig,men det är väl kanske normalt.Men igår när han hade kissat på golvet och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 210
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har två tikar som jag vill ställa ut igen. Den ena tiken är en riktigt snygging och har visat att hon tycker det är kul o...
Svar
12
· Visningar
1 502
Senast: Flinisen
·
R
Övr. Hund Ska flytta till Uppsala till sommaren och vill ha lite folk att träna AG med! Har ni några träningsgrupper man kan vara med i eller nåt...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Ruben Salte
·
T
Övr. Hund Till min hunds stora glädje så har vi ju en massa snö tom i Skåne nu. Så passade på att fota lite idag när vi var ute på promenad...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Tovie
·
R
Övr. Hund Jag vill veta vad för raser ni har till AG och hur ni tränar. Jag har själv en cavalier jag tränar 2 ggr i veckan AG å 2 ggr lydnad...
Svar
18
· Visningar
2 716
Senast: hästsko
·
Övr. Hund Min hund luktar så himla illa ur munnen. Han får uppblött foder, för han vill inte äta det torrt. En gång om dagen får han alger i...
Svar
6
· Visningar
2 103
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Harry var och blev fotad för ett tag sedan hos en jätteduktig kille, och givetvis måste jag visa upp resultatet, dock brukar öronen...
2
Svar
36
· Visningar
2 076
Senast: Yeah
·
C
Övr. Hund Jag har just köpt ett till min lilla hund. Hon har samma krav på sig som om hon vore lös vad gäller att lyssna, stanna etc. Enda...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 306
Senast: Bumble-Bee
·
C
Övr. Hund Det så att min hund är mataggresiv :crazy: o häromdan så skulle jag gå ut med han. Han fick tag i en massa dåligt bröd som jag försökte...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 591
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var ju och HD-röntgade 2 hundar den 21/2 och Nu idag först, så har plåtarna kommit in till SKK. Ringde och kollade hur lång tid det...
Svar
14
· Visningar
1 076
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Självklart ska man se valpen innan man döper den men jag vill ändå ha lite namn förslag åt en Amstaff tik. Nån som kn hjälpa mig
2
Svar
33
· Visningar
9 985
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Vår omplacering vaknade inatt till synes helt utan anledning ylande och skällande. Lugnade sig och somnade om. Kan hundar få mardrömmar...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: sofiie
·
A
Övr. Hund Var ju meningen att jag eventuellt skulle ta en omplacerings jack russel. Men innan jag ens hann ta han på prov så börja ägarna krångla...
Svar
15
· Visningar
1 483
Senast: angelofthedevil
·
H
Övr. Hund hej! nu måste jag skriva av mig .. :smirk: en granne till mig har 2 hundar , dem får gå ut runt kvarteret kl 7 sen får de gå ut halv...
2
Svar
22
· Visningar
1 682
Senast: hästsko
·
T
Övr. Hund Jag brukar ofta ta illa upp och bli ledsen och upprörd om folk kommer och säger åt mig saker. Som "plocka upp efter hunden" trots att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 565
Senast: Tiingeliiing
·
Övr. Hund Jag ska ev. köpa en hanhund imorrn... Han är en blandras på 12 veckor... Jag funderar lite på det där med kastrering...:confused...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025