Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skicka mig en hund Vad som helst (nä för dendelen - inte någon dvärg). Postadress fås genom PM - man kan väl skicka hundar i...
2
Svar
27
· Visningar
1 929
Senast: Tippan
·
Övr. Hund ..säga farväl till sin älskade hund egentligen? Hur vet man att "NU" är det dags? Jag vet varken ut eller in längre. Kan berätta...
Svar
15
· Visningar
1 243
·
L
Övr. Hund Vi har två blandrashundar tikar 5 o 3 år som det aldrig varit problem med innan. Men efter att vi flyttat till större hus har dem börjat...
Svar
1
· Visningar
696
·
Övr. Hund Vet inte vad som hänt med Izor, han tycker inte längre om att åka bil. Han sitter/ligger och skakar när han väl är inne i bilen, hoppar...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: sussisus
·
Övr. Hund På loven och vissa helger är jag uppe i Boden och hjälper till på en kennel. Såklart har jag kärat ner mej extra mkt i en hund där...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund När jag köpte min hund sa uppfödaren att jag skulle tvätta rent i öronen ibland. Jag skulle köpa öronrens på apoteket och ta lite på en...
Svar
9
· Visningar
3 315
Senast: karlsson
·
L
Övr. Hund .. om jag åker ca 55 mil, alldeles ensam, med en 5 månadersvalp på utställning?! :crazy: Har jordens beslutsångest, men vill så...
Svar
18
· Visningar
928
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund Vill ha alla tips om hur jag får min snart 6 månaders schäfer tjej att lyssna bättre på inkallning!
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: Milosari
·
Övr. Hund katterna inte alltid besvarar hennes kärlek, utan tycker att hon är lite av en plåga? Min hund ÄLSKAR alla andra djur och vill leka...
Svar
8
· Visningar
748
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Satt så sent som igår hemma hos mina svärföräldrar på middag och givetvis diskuterades ämnet hund. Vi pratade bla om att det va...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Hera
·
M
Övr. Hund ...för hur en hund ska bindas upp utanför tex ICA!?! :eek: Visst kan jag förstå att hunden ska kunna ha lite frihet, men att låta den...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som har hört att allergiska personer ska kunna klara av att leva med en dalmatiner? Jag har inga belägg för det...
Svar
5
· Visningar
7 767
Senast: Nebraska
·
F
Övr. Hund Alla ni med Golden Retrivers. Skicka in lite bilder och lite fakta om era sötisar och berätta vad ni gör med era vovvar. Självklart är...
2
Svar
35
· Visningar
2 672
Senast: Flinisen
·
B
Övr. Hund Går och funderar på att skaffa hund.(vuxen)Jag är ensam med två katter och bor i en 2:a. Jag vet i alla fall att jag vill ha en liten...
Svar
17
· Visningar
1 132
Senast: michelle
·
M
Övr. Hund Funderar på att bli dagmatte för att minska min hundabstinens...och för att tjäna nån extra krona :smirk: men vad är rimligt att ta för...
Svar
7
· Visningar
1 874
Senast: Minime
·
J
Övr. Hund Ojojoj.. Jag fick Zippo när han var 5 månader och haft lite problem eftersom han var så smal när jag fick honom.. Efter många bry fram...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Garpen
·
Övr. Hund Jobbar på ett ställe där en utav personalen har med sig en labbe. Labben är ca 11 år. Jag träffar nästan aldrig husse, då husse mest har...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: ylvali2
·
A
Övr. Hund Jag har en liten fråga. Får man ställa upp med en felfärgad hund på utställning?
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Grana
·
H
Övr. Hund Jag har nog världens sötaste jycke kolla på henne :love: är hn inte fantastikst söööööööttt , jag älskar henne sötnoos :love:
Svar
19
· Visningar
1 138
Senast: Pandora
·
Övr. Hund Hundfaktaböcker har ni? . . . Jag själv har i dagsläget: 25 st :cool: och det lär ju bli fler misstänker jag..:o Har dessutom...
Svar
16
· Visningar
1 056
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30